تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۰ دی ۱۴۰۲

تیک‌آف دیدنی «باز» برای شکار بچه گربه

فیلمی از حیات وحش ببینید که چیزی نمانده بود که بچه گربه توسط یک «باز» در لس آنجلس شکار شود.

شکار باز

رویداد۲۴ حسین فلاحی: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک برخورد خیره کننده و تلاقی بین زندگی شهری و حیات وحش در لس‌آنجلس را به تصویر می کشد. این فیلم که در پارکینگ مک دونالد در لادرا هایتس لس‌آنجلس تهیه شده یک بازدم قرمز را در تلاش برای شکار یک بچه گربه نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که بازبا دیدن بچه گربه به سمت آن هجوم می‌برد اما با شدت زیادی به شیشه ماشین برخورد می‌کند.

این ویدئو دقت و دید باورنکردنی «باز دم قرمز» را به نمایش می گذارد، پرنده‌ای که به خاطر بینایی دقیق خود شناخته شده است. باز این بچه گربه را از فاصله دور می‌بیند و غرایز طبیعی شکار خود را حتی در یک محیط شهری نشان می‌دهد. سماجت باز ، هنگامی که سعی می‌کرد از طریق شیشه به بچه گربه برسد بر سازگاری این پرندگان با محیط‌های شهری تأکید می‌کند.

مشخصات باز دم قرمز

این پرنده که در ابتدا با شاهین اشتباه گرفته شد، بعداً به عنوان باز دم قرمز شناخته شد. این پرندگان یک رپتور معمولی در آمریکای شمالی هستند. این گونه پرنده به دلیل سازگاری خوب با محیط های مختلف از جمله مناطق شهری شناخته شده است و حضور آن در شهری مانند لس‌آنجلس غیر معمول نیست. این حادثه نمونه واضحی از سازگاری حیات وحش با محیط‌های شهری است. شهرها فرصت‌های مختلفی از جمله منابع غذایی فراوان و مکان‌های لانه سازی برای پرندگان شکاری فراهم می‌کنند. با این حال ممکن است منجر به برخوردهای غیرمنتظره‌ای مانند این اتفاق شود جایی که رفتارهای طبیعی حیات وحش با فعالیت‌های انسانی تلاقی پیدا می‌کند.

این ویدئو یادآوری مهمی است که هرگز حیوانات خانگی را بدون مراقبت رها نکنید، به خصوص در مناطقی که حیات وحش وجود دارد. حیوانات خانگی کوچک می‌توانند به ویژه در برابر پرندگان شکاری آسیب‌پذیر باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان