تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۱ دی ۱۴۰۲

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش

خیلی از خانوده‌ها می‌خواهند بدانند چه ماشین ظرفشویی با توجه به نیاز‌ها و شرایط خانوار بهترین گزینه محسوب می‌شود. در این مطلب بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را به شما معرفی می کنیم.

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش

رویداد۲۴ سیما صابری: خیلی از خانوده‌ها می‌خواهند بدانند چه ماشین ظرفشویی با توجه به نیاز‌ها و شرایط خانوار بهترین گزینه محسوب می‌شود. در بین انواع ماشین ظرفشویی‌های موجود در بازار برند بوش یکی از بهترین‌ها است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین نتیجه و عملکرد را از شستن ظرف‌ها بگیرید.

برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید به برچسب انرژی آن توجه کنید و یک مدل کم مصرف را انتخاب کنید. همچنین با توجه به تعداد اعضای خانواده و ظرفیت و حجم ماشین ظرفشویی انتخاب دقیق تری انجام بدهید. قابلیت خشک کن در ماشین‌های ظرفشویی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قابلیت خشک کن در یک ماشین ظرفشویی نباشد، ظروف شما لک دار خواهد شد و عملاً حس تمیز بودن ظرف‌ها را به شما نمی‌دهد و بنابراین بعد از مدتی ترجیح می‌دهید ظرف‌ها را با دست بشویید. ضمناًباید به قابلیت‌هایی توجه کنید که بوی نامطبوع را از بین ببرند و مانده غذا در ظرفشویی باقی نماند.در این مقاله بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را به شما معرفی می کنیم. 


بیشتر بخوانید:  بهترین یخچال ساید ایرانی


بهترین ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS۴۶NW۰۱B

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS۴۶NW۰۱B یک مدل پیشرفته و کارآمد است که با قابلیت‌های متنوعی برای شستشوی ظروف خانگی شما عرضه شده است. این ماشین ظرفشویی با استفاده از فناوری‌های مدرن و برنامه‌های متنوع، به شما امکان می‌دهد ظروف خانگی خود را به صورت کامل و بهینه شستشو دهید. یکی از قابلیت‌های برجسته این ماشین ظرفشویی، برنامه‌های شستشوی متنوع آن است. این مدل دارای برنامه‌های مختلفی مانند برنامه شستشوی معمولی، برنامه شستشوی سریع، برنامه شستشوی ظروف شیشه‌ای و برنامه شستشوی معکوس است. این ماشین ظرفشویی قابلیت شستشوی شیشه با دمای ۴۰ درجه، ظروف شیشه‌ای و کریستالی را باکیفیت و درخشندگی بالا را دارد. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند تا با توجه به نوع ظروف و درجه کثیفی آن‌ها، برنامه مناسب را انتخاب کنید و به بهترین شکل ممکن آن‌ها را شستشو دهید.

همچنین، ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS۴۶NW۰۱B دارای زمان شستشوی قابل تنظیم است. شما می‌توانید زمان شستشو را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا ظروف خود را در زمان مناسب و با توجه به برنامه‌های روزانه خود شستشو دهید. علاوه بر این، ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS۴۶NW۰۱B دارای قابلیت‌های دیگری نیز می‌باشد. به عنوان مثال، این مدل دارای سیستم خشک کننده است که به شما امکان می‌دهد ظروف را پس از شستشو به صورت خشک و بدون نیاز به خشک کردن دستی بردارید. همچنین، این ماشین ظرفشویی دارای سیستم ضد لکه است که به شما امکان می‌دهد لکه‌های مختلف را به راحتی از روی ظروف پاک کنید. یک حالت در این مدل وجور دارد که به شستشوی خود دستگاه می‌پردازد تا در زمان شستشو داخل ماشین کثیفی وجود نداشته باشد. همچنین طراحی سبد به شکل VarioFlex pro است که باعث می‌شود تا ظرف‌ها به خوبی شسته شوند.

مدل ماشین ظرفشویی بوش ۱۴ نفره مدل SMS۸۸TW۰۲M

در بین ماشین ظرفشویی‌های بوش که اغلب دارای کیفیت بالا و قابلیت‌های گسترده برای شستن ظرف‌ها است. مدل ماشین ظرفشویی بوش ۱۴ نفره مدل SMS۸۸TW۰۲M بسیار مورد توجه است. این مدل بزرگ و با ظرفیت ۱۴ نفره است که با قابلیت‌های متنوعی برای شستشوی ظروف خانگی شما عرضه شده است. این ماشین ظرفشویی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و برنامه‌های متنوع، به شما امکان می‌دهد ظروف خانگی خود را به صورت کامل و بهینه شستشو دهید.

در این مدل ماده معدنی زئولیت به عنوان یک قابلیت برای تبخیر کردن آب روی ظرف‌ها دیده می‌شود که آن را بسیار پیشرفته کرده است. برنامه‌های شستشوی متنوع این مدل ۱۴ نفره شامل شستشوی اقتصاد، سریع و شبانه است. همچنین این مدل شستشوی اتوماتیک در دما‌های مختلف را هم دارد. ضمناً گزینه شستشوی سوپر در آن گنجانده شده برای حالتی که بهترین قابلیت‌ها را به کار می‌گیرد. یکی از نقاط متمایز این ماشین ظرفشویی قابلیت shine and dry است که زمان خشک کردن ظرف‌ها را بیشتر می‌کند تا روی ظرف‌ها لکه ایجاد نشود و ظرف‌ها را براق به شما تحویل دهد.

این مدل ماشین ظرفشویی در عینحال یک سنسور برای اندازه گیری وزن ظرف‌ها دارد که سنسور load sensor نامیده می‌شود. بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش توانایی شروع با تأخیر را دارد که می‌توانید بین ۱ تا ۲۴ ساعت عملکرد شستشو را به عقب ا‌ندازید.

ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ مدل SMS۶۸TI۰۲B

اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی با کارایی بالا هستید یکی از بهترین گزینه‌ها مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ مدل SMS۶۸TI۰۲B است که با ظرفیت ۱۴ نفره و دارا بودن ۴ برنامه شستشو یکی از گزینه‌های خوب است. نمودار مصرف انرژی این مدل ++A است. اگر مایل هستید که ماشین ظرفشویی شما با تاخیر روشن شود تا بتوانید بعد از بازگشت به خانه ظرف‌ها از ظرفشویی خارج کنید می‌توانید با استفاده از قابلیت شروع با تاخیر این مدل ماشین ظرفشویی به خوبی به هدف خود برسید. این مدل یکی از بهینه‌ترین شرایط را برای مصرف آب دارد. به نحویکه تنها ۹.۵ لیتر آب مصرف می‌کند. سیستم آب هیدرولیک، سنسور تشخیص میزان آب، تشخیص تعداد ظروف، سیستم Aqua Stop ضد نشت آب، قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها، نشانگر میزان نمک و جلادهنده نیز در بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ وجود دارد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS۶HMW۲۷Q

یکی از بهترین امکاناتی که یک ماشین ظرفشویی ایده آل می‌تواند داشته باشد، صدا یکم آن است. اگر چنین ماشین ظرفشویی می‌خواهید در انتخاب ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS۶HMW۲۷Q شک نکنید. این مدل علاوه بر صدای کم آب کمی هم مصرف می‌کند. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS۶HMW۲۷Q بهترین گزینه برای افرادی است که تمایل دارند کاهش مصرف آب خانگی را جدی بگیرند.

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش

این مدل دارای قابلیت‌های دیگری از جمله سیستم ضد نشت آب، تنظیم اتوماتیک آب، قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها، تشخیص تعداد ظروف و سیستم محافظت از ظروف شیشه‌ای است. همچنین این مدل به لحاظ مصرف انرژی نیز امکانات خوبی دارد و این ویژگی متمایز این دستگاه است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS۴۶NB۰۱B

یک ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره با سه سبد که برای خانواده‌های کوچک و بزرگ مناسب است، ویژگی مثبتی است که ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS۴۶NB۰۱B دارد. این مدل ماشین ظرفشویی فقط ۴۴ دسی بل صدا تولید می‌کند که نشان می‌دهد بسیار کم صدا است. ضمناً این مدل خاص بوش قابلیت نیم شور ظرف را نیز دارد و از موتور Eco Silence Drive و بدنه عایق فوق‌العاده بی صدا Super Silent استفاده کرده است.

ماشین ظرفشویی بوش مشکی مدل SMS۴۶NB۰۱B سری ۴ نشانگر میزان نمک و جلادهنده نیز دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا ظروف شفاف و تمیزی را تحویل بگیرید. البته ویژگی ممتاز آن برای خانواده‌های دارای کوک، همان قفل کودک است.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان