تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

روزنامه کیهان: دولت روحانی پنهانکار بود؛ دولت رئیسی با مردم صادق است

روزنامه کیهان نوشت: دولت روحانی بیشتر دولتمردان با فاصله گرفتن از مردم و حرف‌درمانی سعی کردند مشکلات را با پنهانکاری دور بزنند و همین امر باعث شد مشکلات نه‌تنها مرتفع نشود بلکه در لایه‌های مختلف مدیریتی مثل یک ویروس منتشر شود.

روزنامه کیهان: دولت روحانی پنهانکار بود؛ دولت رئیسی با مردم صادق است

رویداد۲۴ به گزارش کیهان، دولت سیزدهم سعی می‌کند با برنامه‌ریزی لازم نه‌تنها تهدیدها را مرتفع سازد بلکه فرصت‌های مهمی را برای کشور به‌وجود بیاورد. موضوعی که در دولت روحانی نه‌تنها عزم و اراده‌ای چندانی برای آن دیده نمی‌شد بلکه آن‌قدر مشکلات در طول هشت سال روی هم انباشته شد تا مشکلات به مرز بحران برسد.

این روزنامه افزوده است: نکته اساسی اینجاست که دولت سیزدهم برنامه‌های خود را مردم‌محور تدوین می‌کند و خصوصا مشکلاتی مثل خاموشی‌ها را با برنامه‌ریزی که مشارکت مردمی در آن برجسته بود، مدیریت کرد. بر همین اساس مردم از برنامه‌ریزی‌های دولت برای بالا بردن ظرفیت تولید برق بی‌خبر نیستند. اما در دولت روحانی بیشتر دولتمردان با فاصله گرفتن از مردم و حرف‌درمانی سعی کردند مشکلات را با پنهانکاری دور بزنند و همین امر باعث شد مشکلات نه‌تنها مرتفع نشود بلکه در لایه‌های مختلف مدیریتی مثل یک ویروس منتشر شود.  کم‌کاری‌ها میراثی است که به گردن دولت سیزدهم افتاده و این دولت سعی دارد با تلاش بی‌وقفه و با توجه به تهدیدات آن را رفع کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
0
2
اینقدر که دزدی و اختلاس و باجناق بازی در دوره ملعون رئیسی دیدیم در دوره روحانی ندیدیم. شما به وزیر امور خارجه ایران یه نگاه بنداز حتی بلد نیست حرف بزنه اما وزیر شده. حالا اینو رو کل سیستم رئیسی بسط بدید. از بالا تا پایین دولت رئیسی نجس و نالایق ترین افراد قرار دارند. خود رئیس جمهور که دیگه اندازه یه 6 شش کلاسه سواد داره. این در کشورهای خارجی بود قطعا چوپان خوبی میشد. (با احترام به تمام چوپانان عزیز که شان و مرتبه ای به مراتب بالاتر از رئیسی دارند)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
0
1
کیهان مثل ...دروغ میگه!
بگو جفتشون دروغگو هستن خودتو ضایع نکن
سربار قلم!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان