تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

تسلیم اسب آبی پدر در مقابل سه شیر گرسنه+ فیلم

اسب آبی نگران وقتی متوجه می شود که نمی تواند در برابر این شیرها پیروز شود، دور می شود.

تسلیم اسب آبی پدر در مقابل سه شیر گرسنه+ فیلم

رویداد۲۴ حسین فلاحی: حیوانات خانگی ما از بهترین دوستان مان در زندگی هستند. آنها اغلب قادر هستند که یک سیستم حمایت عاطفی برای ما باشند و بالعکس، ما اغلب برای آنها آن کمک عاطفی هستیم که برای مقابله با احساسات خود نیاز دارند. با این حال، فقط حیوانات اهلی نیستند که دارای عواطف و احساسات هستند. بیایید ببینیم که این اسب آبی در ویدیوی زیر چه احساسی دارد.

پراید شیرها در مقابل اسب آبی عظیم

ویدیوی یوتیوب که درپایین منتشر شده است ما را به پارک ملی پیلانسبرگ واقع در آفریقای جنوبی می برد. این ویدئو که توسط یک صفحه یوتیوب سافاری به اشتراک گذاشته تاکتون بیش از 700000 بازدید داشته است. این کانال تصاویری از حیوانات آفریقایی مانند فیل، کرگدن، اسب آبی و شیر را به اشتراک می گذارد.

اسب آبی سعی می کند مداخله کند

در ابتدای این ویدیوی دراماتیک می‌بینیم که یک اسب آبی توسط سه شیر به زمین کشیده شده است. از ظاهر این اسب آبی پیداست که گوساله است. شیرها در حال قلاب کردن پنجه های خود و فرو بردن دندان های خود در بدن این گوساله هستند. در چند قدمی آب، سه اسب آبی بالغ با وحشت در حال تماشای شکنجه وحشیانه اسب آبی جوان خود هستند.

یکی از اسب‌های آبی سعی می‌کند مداخله کند، اما هر بار که این کار را انجام می‌دهد یک شیر به سمت آن می‌رود. شیرها از وعده غذایی خود دفاع می کنند. در پایان ویدیو، می بینیم که دو اسب آبی دیگر صحنه را ترک می کنند و آخرین اسب آبی متوجه  می شود که در مقبال سه شیر کاری از دستش بر نمی آید.

هشدار: ویدیوی زیر حاوی محتوای گرافیکی شیرهایی است که با خشونت یک اسب آبی را می‌کشند. این ویدیو ممکن است برای برخی بینندگان نامناسب باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان