تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

نتانیاهو: در حال جنگ با محور ایران هستیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تاکید بر لزوم از بین بردن حماس برای بقای این رژیم و با این ادعا که در یک نبرد عادلانه قرار دارد، مدعی شد «اسرائیل در حال جنگ با محور ایران است».

نتانیاهو: در حال جنگ با محور ایران هستیم

رویداد۲۴ بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت: «در خصوص اهداف اساسی با آمریکا توافقاتی داریم و به‌طور همزمان اختلافاتی در مورد چگونگی تحقق آن‌ها داریم».

او تاکید کرد: «برای نابودی حماس هرکاری لازم باشد انجام می‌دهیم و برای کاهش تلفات غیرنظامیان و کمک به مردم غزه تلاش خواهیم کرد».

نتانیاهو در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز خاطرنشان کرد: «تماس‌های شفافی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا داشتم اما من مسئول رهبری اسرائیل هستم و بیشتر مردم من را تایید می‌کنند!».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «ما باید حماس را از بین ببریم در غیر این صورت آینده‌ای در خاورمیانه نخواهیم داشت. از بین نبردن نیروهای حماس در رفح باعث می‌شود که آن‌ها بار دیگر خود را بسازند و بر نوار غزه سیطره پیدا کنند. با جو بایدن توافق کردم که باید حماس را از بین ببریم و نمی‌توانیم یک چهارم ارتش آن را که اکنون در رفح است، رها کنیم».

او در ادامه گفت: «تکرار حمله هفتم اکتبر(طوفان الاقصی) خط قرمز ماست و نمی‌توانیم اجازه دهیم که حماس باقی بماند. اغلب اسرائیلی‌ها سیاست ما در از بین بردن حماس و عدم برپایی دولت فلسطینی را تایید می‌کنند».

نتانیاهو مدعی شد: «جامعه بین‌المللی باید به‌طور کامل پشت اسرائیل باشد و فشارها را کنار بگذارد زیرا ما در یک نبرد عادلانه هستیم. حماس برای رسیدن به توافق مطالبه‌های عجیبی مطرح کرد اما ما در یک نبرد متعلق به خود نیستیم، بلکه درحال نبرد با محور ایران هستیم».

نتانیاهو همچنین مدعی شد تل‌آویو «در راه تحقق پیروزی مطلق» است و در این راه «مرد شماره چهار حماس» را از میان برداشته و «زمان کشتن مرد شماره یک، ۲ و سه نیز خواهد رسید».

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان