تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

قتل نوجوان مبتلا به اوتیسم توسط پلیس آمریکا

انتشار ویدیویی از «عملیات نجات مرگ‌بار» یک دختر نوجوان پانزده ساله، پلیس منطقه سن برناردینو را با یک دردسر تازه روبه‌رو کرده است.

پلیس آمریکا

رویداد۲۴ ماجرای این عملیات به ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۲۳ باز می‌گردد. زمانی که واحد‌های گشت پلیس سن برناردینو برای نجات ساوانا گرازیانو، دختر پانزده ساله‌ای که به دست پدرش به گروگان گرفته شده بود، به بزرگراه‌های شرق لس آنجلس اعزام می‌شوند.

آنتونی گرازیانو، پدر ساوانا، پیش از ربودن دخترش، مادر او را به قتل رسانده و تحت تعقیب پلیس بود.

ویدیو‌هایی که روز ۱۴ فروردین از دوربین‌های خودرو‌ها و هلی‌کوپتر‌های پلیس منتشر شد، نشان می‌دهد که ماموران پس از یک تعقیب و گریز طولانی و چند بار تیراندازی متقابل، سرانجام موفق می‌شوند خودروی پیکاپ حامل گروگان و گروگانگیر را متوقف کنند. در این زمان ساوانا از خودرو خارج می‌شود و به درخواست پلیس چند ثانیه روی زمین می‌نشیند و پس از آن و زمانی که یکی از ماموران از او می‌خواهد که به سمت نیرو‌های پلیس برود، چند قدم بر می‌دارد و پس از آن با شلیک گلوله کشته و نقش بر زمین می‌شود. در ویدیویی که از این حادثه منتشر شده، صدای مامور پلیس به گوش می‌رسد که فریاد می‌زند «دخترک از ماشین پیاده شد» و پس از آن: «تیراندازی نکنید! تیراندازی نکنید!»

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از رسانه‌های آمریکایی، ساوانا به بیمارستان منتقل می‌شود، اما بر اثر شدت جراحات، جان خود را از دست می‌دهد. آنتونی گرازیانو، پدر ساوانا و متهم این پرونده در همان محل حادثه با شلیک گلوله کشته می‌شود.


بیشتر بخوانید: تصاویر منتشره پلیس آمریکا از جولان یک موجود بیگانه در لاس‌وگاس!


سخنگوی پلیس سن برناردینو با صدور بیانیه‌ای، مسئولیت انتشار این ویدیو را برعهده گرفت و اعلام کرد این کار را برای شفافیت و آگاهی افکار عمومی انجام داده است. او از شهروندان آمریکایی خواست تا منتظر نتایج تحقیقات قضایی و شناسایی مقصران این حادثه باشند.

این ویدئو تنها چند هفته پس از قتل یک نوجوان مبتلا به اوتیسم با گلوله پلیس سن برناردینو منتشر شد و صلاحیت ماموران این حوزه برای نجات جان افراد بی‌گناه را به‌شدت زیر سوال برده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
1
1
عمدی نبوده پلیس مهربانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
0
1
خب ؟ منظور ؟؟؟ قراره چی رو ماستمالی کنید ؟؟!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان