تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳

سامانه مودیان برای همه اجباری شد! بهترین روش ارسال صورتحساب الکترونیکی

مطابق با جدیدترین فراخوان‌های سامانه مودیان و همچنین قوانین ارزش افزوده، دیگر کسب و کاری باقی نمانده است که مشمول ثبت در نام سامانه مودیان نباشد و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که فعالیت اقتصادی دارند ملزم به ثبت نام در سامانه مودیان هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که با بررسی و استفاده از نرم افزار‌های موجود در بازار که قابلیت اتصال به سامانه مودیان دارند را، بهترین نرم افزار برای ارسال صورتحساب الکترونیکی را به شما معرفی کنیم.

سامانه مودیان برای همه اجباری شد! بهترین روش ارسال صورتحساب الکترونیکی

رویداد۲۴ مطابق با جدیدترین فراخوان های سامانه مودیان و همچنین قوانین ارزش افزوده، دیگر کسب و کاری باقی نمانده است که مشمول ثبت در نام سامانه مودیان نباشد و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که فعالیت اقتصادی دارند ملزم به ثبت نام در سامانه مودیان هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که با بررسی و استفاده از نرم افزارهای موجود در بازار که قابلیت اتصال به سامانه مودیان دارند را، بهترین نرم افزار برای ارسال صورتحساب الکترونیکی را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی

بعد از استفاده و بررسی اغلب نرم افزارهایی که قابلیت اتصال به سامانه مودیان را دارند، انتخاب ما نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو است. 30 روز مهلت استفاده رایگان، کاربری بسیار آسان و بدون نیاز به خرید نرم افزارهای فیزیکی و گران قیمت و بدون نیاز به کمک گرفتن از شرکت های معتمد و واسط از اصلی ترین دلیل هایی بودند که باعث شدند نرم افزار حسابداری فینتو را انتخاب کنیم. در ادامه باهم به بررسی قابلیت های دیگر این نرم افزار میپردازیم.

دسترسی از هر کجا و در هر زمان

فینتو یک نرم افزار حسابداری آنلاین است. بنابراین نیازی به خرید نرم افزارهای فیزیکی و نصب و راه اندازی نیست. دقیقا به سادگی چک کردن ایمیل ها یا بانکداری اینترنتی، میتوانید از هر کجا و در هر زمان و با هر دستگاهی وارد حساب کاربری خود شوید و صورتحساب الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کنید. تصور کنید که در انتهای شب یا در سفر متوجه میشوید که یکی از صورتحساب های خود را ارسال نکرده اید و مهلت ارسال آن نیز رو به پایان است! مشکلی نیست. با فینتو هر کجا که باشید میتوانید صورتحساب الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کنید.

سامانه مودیان برای همه اجباری شد! بهترین روش ارسال صورتحساب الکترونیکی

ساخت فایل csr، کلید عمومی و کلید خصوصی

از ویژگی های خوب دیگر فینتو که برای ما ارزشمند بود این بود که فینتو قابلیت ساخت فایل های csr، کلید عمومی و کلید خصوصی را هم به صورت رایگان برای کاربران خود فراهم کرده است. بنابراین دیگر نیازی نیست که برای ساخت این فایل ها دنبال نرم افزار جداگانه ای باشید یا هزینه ای برای ساخت و دریافت این فایل ها پرداخت کنید. امکان ساخت آن ها در نرم افزار حسابداری فینتو کاملا رایگان و ساده است.

آموزش سامانه مودیان

در کنار امکان اتصال به سامانه مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیکی، فینتو آموزش سامانه مودیان را هم به صورت یک آموزش کامل و جامع در اختیار کاربران قرار داده است و در آن به صفر تا صد آموزش سامانه مودیان پرداخته است. اگر مثل ما هنوز نسبت به سامانه مودیان و نحوه ثبت نام در آن اطلاعات کاملی ندارید، خواندن آموزش سامانه مودیان فینتو را به شما پیشنهاد میکنیم.

30 روز مهلت استفاده رایگان

نرم افزار حسابداری فینتو 30 روز مهلت استفاده رایگان را برای تمامی کاربران پیش بینی کرده است و این یک فرصت خوب است که میتوانید به صورت رایگان صورتحساب الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کنید و با تمام قابلیت های این نرم افزار حسابداری آشنا شوید و به تمام امور مالی و حسابداری خود رسیدگی کنید.

برچسب ها: تبلیغات
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان