تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۵

کار کریمی قدوسی به نفع کشور و منافع ملی نخواهد بود

«افشار سلیمانی» سفیر اسبق ایران در جمهوری آذربایجان و کارشناس مسایل سیاسی و بین الملل، کار «کریمی قدوسی» را یک بداخلاقی سیاسی دانست و گفت: این گونه برخوردهای جناحی و سیاسی، به نفع کشور و منافع ملی نخواهد بود.
رویداد۲۴-«افشار سلیمانی» سفیر اسبق ایران در جمهوری آذربایجان و کارشناس مسایل سیاسی و بین الملل، کار «کریمی قدوسی» را یک بداخلاقی سیاسی دانست و گفت: این گونه برخوردهای جناحی و سیاسی، به نفع کشور و منافع ملی نخواهد بود.

سفیر اسبق ایران در جمهوری آذربایجان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در خصوص اقدام «جواد کریمی قدوسی» نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فارغ از مباحثی که در آن جلسه مطرح شده، طبیعتا وقتی قرار می شود جلسه ای محرمانه باشد و منتشر نشود، کاری که او انجام داد قطعا یک بداخلاقی سیاسی است و به نفع کشور نبود.

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، مجلس شورای اسلامی، وزارت خارجه و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و وزیر امور خارجه را اعضای یک خانواده دانست و به مواضع سایر نمایندگان حاضر در آن جلسه و سخنگوی دستگاه دیپلماسی در رد گفته های این نماینده اشاره کرد و افزود: ممکن است در موضوعی و شیوه کاری در حوزه سیاست خارجی اختلاف نظر هم باشد، اما این که با کسی برخورد جناحی شود و برخی افراد به خاطر برخورد جناحی و گروهی وارد این بازی ها شده و بخواهند با این روش ها بهره برداری شخصی یا جناحی کنند، نه به نفع جناح سیاسی شان، نه به نفع کشور و نه به نفع منافع ملی خواهد بود.

سلیمانی با اشاره به سوابق قبلی کریمی قدوسی در این گونه مسائل گفت: وی همیشه جناحی برخورد کرده و مسائل را از منظر منافع ملی نگاه نکرده است.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان