تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۵

قایم موشک مدیرعامل بانک سرمایه با خبرنگاران!

مدتی است حجم بالای معوقات بانک سرمایه و عدم رعایت ضوابط لازم در راستای ارائه تسهیلات و از سوی دیگر نبود اراده لازم از سوی مدیران این بانک برای وصول مطالبات، به یکی از تیترهای ثابت رسانه ها تبدیل شده است.
رویداد۲۴-مدتی است حجم بالای معوقات بانک سرمایه و عدم رعایت ضوابط لازم در راستای ارائه تسهیلات و از سوی دیگر نبود اراده لازم از سوی مدیران این بانک برای وصول مطالبات، به یکی از تیترهای ثابت رسانه ها تبدیل شده است.

از این رو هفته گذشته مدیرعامل این بانک در واکنش به ابهامات و سوالات پرشمار اصحاب رسانه، حاضر به برگزاری نشستی خبری شد و نهایتا در روز این مراسم بدلیل آنچه حضور مدیرعامل در برنامه های فوت آیت الله هاشمی اعلام شد، محمدرضا در جمع خبرنگاران حاضر نشد.

با سپری شدن یک هفته از درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و ادامه پیگیری اصحاب رسانه برای پاسخ به شبهات افکارعمومی پیرامون تخلفات صورت گرفته در بانک سرمایه، بعدظهر امروز بار دیگر خبرنگاران برای نشستی در صبح روز سه شنبه(فردا) دعوت شدند و هنوز ساعاتی از این اطلاع رسانی نگذشته بود که مسئولان بانک سرمایه طی تماس با خبرنگار "ناطقان" خبر از لغو دومین نشست خبری محمدرضا خانی دادند و این بار نیز علت را جلسه پیش بینی نشده مدیرعامل بانک اعلام کردند(!).

حالا دیگر می توان رابطه خبرنگاران با مدیرعامل بانک سرمایه را به بازی قایم موشکی تشبیه کرد که تاکنون اصحاب رسانه در این بازی مغلوب بوده اند(!) و همچنان دستشان به این مسئول پرحاشیه بانکی نرسیده است.

به گزارش ناطقان؛ چندی قبل دادستان تهران با اعلام معوقه 4هزار میلیاردی این بانک و انتقاد از تعلل مدیران بانک سرمایه پیرامون شکایت از بدهکاران کلان بانکی گفت: با اعتراض دادستانی تهران بانک سرمایه حاضر به شکایت از بدهکاران بانکی شد و آقای م.ج با 1200میلیارد تومان بدهی بازداشت شد.

*ناطقان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان