مدیرعامل بیمه البرز در بازدید سرزده از شعبه شهرکرد: رضایت مشتریان مؤثرترین تبلیغ است

رویداد۲۴| موسی رضایی با حضور در شعبه شهرکرد، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مشتریان و مراجعان قرار گرفت و فرآیندهای کاری این شعبه را مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید، وی با اشاره به رویکرد مشتری مدارانه، کیفیت مطلوب خدمات و میزان رضایت بیمه گذاران، عملکرد شعبه شهرکرد را مثبت ارزیابی کرد و از تلاش کارکنان این شعبه قدردانی به عمل آورد.
مدیرعامل بیمه البرز با تأکید بر اینکه «بهترین تبلیغ برای شرکتهای بیمه، پرداخت به موقع و سریع خسارت است»، اظهار داشت: تمام هدف مجموعه بیمه البرز باید کسب رضایت ارباب رجوع و مشتریان باشد و این مهم تنها با تعهد، مسئولیت پذیری و دلسوزی کارکنان محقق میشود.
وی افزود: دلسوزی و احساس مسئولیت کارکنان بیمه البرز موجب درخشش این شرکت در ابعاد مختلف عملکردی شده و با همت و تلاش خانواده بزرگ بیمه البرز، این شرکت در بسیاری از شاخصهای صنعت بیمه جایگاه درخشانی را به خود اختصاص داده است.
در پایان این بازدید، مدیرعامل بیمه البرز ضمن ابراز رضایت از عملکرد شعبه شهرکرد، بر استمرار ارتقای کیفیت خدمات، تسریع در پرداخت خسارت و تقویت رویکرد مشتری مداری در تمامی واحدهای شرکت تأکید کرد.




