تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۲۲ نظر

احتمال آغاز فروش گسترده «اینترنت پرو» توسط اپراتورها

اپراتورها مجوز فروش اینترنت پرو را دریافت کرده‌اند و احتمال می‌رود این سرویس به‌زودی برای عموم کاربران عرضه شود.

احتمال آغاز فروش گسترده «اینترنت پرو» توسط اپراتورها

رویداد۲۴| اینترنت بین‌الملل همچنان برای بخش بزرگی از مردم محدود یا مختل باقی مانده و حالا همان دسترسی عادی قرار است با قیمت بالاتر فروخته شود.

طبق گزارش‌های اختصاصی رسیده به رادار، اپراتورها مجوز فروش اینترنت پرو را دریافت کرده‌اند و احتمال می‌رود این سرویس به‌زودی برای عموم کاربران عرضه شود.
 
به گزارش اسکان نیوز، این در حالی است که اینترنت بین‌الملل همچنان برای بخش بزرگی از مردم محدود یا مختل باقی مانده و حالا همان دسترسی عادی قرار است با قیمت بالاتر فروخته شود.
 
در عمل، به‌جای رفع محدودیت‌ها، مدلی رانتی در حال شکل‌گیری است که در آن اینترنت آزاد از یک حق عمومی به کالایی پولی و ویژه تبدیل شده؛ یعنی اول اینترنت را از مردم گرفتند و حالا همان حق عادی را قرار است با تعرفه بالاتر به خود مردم بفروشند.

برچسب ها: اینترنت
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
34
نخرید از عمد گرون کردن به بهانه جنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
32
فکر دانشجو دانش آموز پدر مادراشون کارگرا پرستارا خبرنگارا باشید خریدتون ظلم به قشر ضعیف کم درآمده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
37
این اگه اسمش دزدی نیست پس چیه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
اسمش مدیریت از نوع حسن سوخدی درمانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
36
دردتون امنیت و جنگ و این داستانا نبود فقط هدفتون چاپیدن جیب ملت بوده و هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
32
خجالت آوره واقعا گند همه چیو درآوردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
24
در اصل مردم مملکت رو میگردونن اما بدون امنیت آرامش رفاه آزادی با یکسری ادم تحمیلی براشون تصمیم می گیرند هر چند سال هم چند نفرو میذارن که انتخابات باشه مثلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
29
همون امریکا اسراییل هم با مردم شون این رفتارو ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
اونا هر کاری میکنن برای مردمشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
13
اینترنتPro یعنی خصومت‌ورزی با ملت ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
16
من که نمیخرم . در حمایت از بقیه مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
اکثریت میخرن اگه بیاد
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
17
این به اصطلاح مسئولان (خودخوانده) تمام فکر و ذکرشون اینه که چطور پول مردم رو بدزدن و یا با چه روش های جدیدی آرامش ملت رو از بین ببرن! دیگه واقعا ما ملت بیچاره نمی‌دونیم چیکار باید بکنیم. از دست این جماعت حرام خور خدانشناس بیچاره شدیم. خدا انشالله جوابشونو بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
26
نفس مردم را گرفتید خداوند نفستان را بگیرد.نه امنیت نه آرامش نه رفاه .همه چیز را از مردم گرفتید.آه این مردم بی پناه شما را بزودی خواهد گرفت .خدا تا یه جایی صبر میکنه .اون اسراییل هم با مردمشون این رفتار را ندارد.بترسید از خدا .اگر خدایی دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
22
نخرید تا اینترنت رو وصل کنند اگه بخرید طعم پول مفت میره زیر زبونشون و وصل نمیکنند به خودتون و خانوادتون و مردم ظلم نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
19
در حکومت معاویه مردم در آسایش بودند
یک شهروند که قرار بود عادی باشه اما الان فقیره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
2
17
بیچاره ما مردم که گرفتار شدیم.
اون یکی از بیرون میاد بمباران مون می‌کنه جونمون رو میگیره، این یکی از داخل میاد پول و امکانات‌مون رو می‌گیره و ما رو هر روز فقیرتر از روز قبل می‌کنه.
قرار بود در بهشت زندگی کنیم اما الان فقط راضی هستیم یکم یواش‌تر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
0
22
یه مشت دزد دور هم جمع شدین به اسم مسئولین حکومت
شاید هم دارین از مردم انتقام میگیرید در هر صورت این ره که میروی به ترکستان است
کورد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
23
به خداوندی خدا جاتون وسط جهنمه.امیدوارم تقاص این بدیهایی که در حق این ملت میکنید رو تو همین دنیا ببینید
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
8
این جماعت حرامی به پشتیبانی اون پرچم گردانها و دوردور زنان شبانه یابو برشان داشته و گمان کرده اند که تا ابد قراره همینطور بتازن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
0
2
فاصله جاسوس بودن و نبودن‌مان دو میلیون تومن پول است که داشته باشیم بریزیم توی حلق اینها!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
0
0
این راهزنها به مرگ می گیرن تا ملت رو به تب راضی کنن. اینکه سعی دارن مردم رو جون به لب کنن از این بابته. حکومت پرچم گردانها!
نظرات شما
captcha