تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

ادعای نقش امارات در انفجار اسکله بهمن قشم؛ اسرائیل: ما نزدیم

وقوع انفجار در اسکله بهمن قشم امشب با واکنش‌های متعددی در رسانه‌های منطقه همراه شد.

ادعای نقش امارات در انفجار اسکله بهمن قشم؛ اسرائیل: ما نزدیم

رویداد۲۴| فارس نوشت: یک منبع رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه i24NEWS تأکید کرده است: اسرائیل هیچ ارتباطی با حوادث امشب در ایران ندارد.

در مقابل، برخی منابع دیگر از جمله یک منبع اسرائیلی مدعی شده‌اند که جنگنده‌های امارات این اسکله را بمباران کرده‌اند.

بررسی دقیق ابعاد این حادثه و راستی‌آزمایی ادعاهای مطرح‌شده همچنان ادامه دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امارات ، قشم ، جنگ ، اسرائیل
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
0
میگن نفتکش اسکله همو زدن کی نقض کرد آتش بس رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
3
امارات از خودش دفاع کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
1
فاکس نیوز گفت امریکا حمله کرده جنگ ادامه داره
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
3
اونا هم بلدن بزنن بعد بگن ما نبودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
0
چه آتش بسی هست این ، چرا پاسخ قاطع نمیدن نیروی نظامی ما ، حزب‌الله لبنان توسط اسرائیل زیر حملات شدید است ، در خلیج‌فارس هم که به این گونه ، ننگ بر سازشگر،
مذاکره با کسی که رهبر و حاج قاسم را به شهادت رسانده بی معنی است.
نظرات شما
captcha