تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۴۷ نظر

دبیر ستاد امر به معروف تهران: فضای مجازی نباید به حالت قبل برگردد!

دبیر ستاد امر به معروف تهران نوشت: فضای مجازی به‌هیچ‌وجه نباید به حالت قبل برگردد
دبیر ستاد امر به معروف تهران: فضای مجازی نباید به حالت قبل برگردد!

دبیر ستاد امر به معروف

رویداد۲۴| روح الله مومن نسب، دبیر ستاد امر به معروف تهران نوشت: «نیرو‌های مسلح با اهداف غیرمتمرکز ما را به سمت درست و با دقت به سمت هرمز سوق می‌دهند و مرز‌های آبی و خاکی و آسمان را در بر می‌گیرند ایران را به سمت رژیم‌های تروریستی و تروریستی آمریکا و اسرائیل سوق می‌دهند و ما را در فضای مجازی و جغرافیای ایران در اختیار رژیم‌های تروریستی قرار می‌دهند.

فضای مجازی به هیچ وجه نباید به حالت قبل برگردد؛ به طور مشابه که امام شهید دانش‌آموز مینابی و هزاران نفر از جانان عزیزتر از جانمان به حالت قبل بر نمی‌گردد.

بدون شک اگر نظام حقوقی جدید برای اینترنت تدوین و اجرا شود، با همین فضای مجازی مجاز، همه پیروزی‌های کشورمان را به شکست تبدیل می‌کند و تلخ‌ترین خبر ممکن این است که ما هم تثبیت و قطعی می‌شود.»

دبیر ستاد امر به معروف

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
38
به تو چه ربطی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
29
نت جهانی از روز اول جنگ قطعه پس ربطی به نت بین الملل نداشته تو عادت داری از هر شرایطی سو استفاده کنی جداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
32
چرا تاوان ترس نگرانی دائم امثال تو رو مردم بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
1
31
اسکل رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
1
31
تخصص دستاورد اینا چیه چرا بدنیا میان اصلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
37
سایکو سادیسمی از چهره اش معلومه عقده ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
35
مردم کار زندگی دارند مثل تو بیکار علاف رانتی استخدامی نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
36
فلسطین لبنان اینارو میخواستین آزاد کنین اینطوری بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
33
مشکل روحی داره قشنگ مثل اقبالی بانکی پور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
1
16
به قول تیم وزیر ارتباطات و دولت به قبل بر میگرده خیلی بهتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
22
فعلا چیزی نمی نویسیم قطعه اما ایرانی اونور می نویسن روایت درست رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
28
گویا مغز خیلی‌ها تو این ایام تعطیل شده که ملت باید از تعطیلی درشون بیارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
25
فقر گرونی فساد رانت قطعی نت شکست رو پیروزی میگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
30
برای خودشان همه چیز برای مردم هیچ چیز . قابل توجه آنهایی که فکر کردند مسئولین مذهبی بهتر از مسئولین بی دین هستند . بی دین ها حداقل به فکر آبروی خود هستند . دینداران چیزی بنام آبرو نمی شناسند آنها ارزش گزاری خود را بر اساس تقوی الهی تعیین می‌کنند. در این روش شما از طرف خدا مجازی که هر کار دلت خواست بکنی به شرط اینکه برای خدا قتال کنی و آدم بکشی .
شهروز نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
27
مافیای فروش کانفیگ پیدا شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
21
حدس می زنم این مرد یه جاسوس Mole باشه. عنصر خطرناکی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
25
8روزگار مردم را آشعالهایی مثل این سیاه کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
30
پای دارچی جماعت ، فقط دنبال انتقام گرفتن از مردم ایران هستند .......
لعنت بر جد و آبائتان ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
24
این یارو قیافه اش بیشتر به رئیس ستاد نکیر و منکر میخوره ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
16
هنوزم تیک آبی رو داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
25
مبدع نظریه حاملگی دخترکان با ۲ گیگ اینترنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
13
اصل ماجرا اینه. برنامه اینه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
25
به منافع شما که لطمه نمیخوره. از طریق فروش فیلتر شکن براتون جبران میشه. نگران نباشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
18
حالش خوبه قرصاشو خورده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
19
اگر قابل شفا و درمان هستی در تیمارستان بستری کنن وگرنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
23
چرا تو کل دنیا فقط شما از اینترنت میترسید؟؟ میلیاردی حقوق مفت و هزاران رانت دیگه دارید بایدم اینقدر نگران باشید..همین امثال شماها مردم. و از اصلاح ج ا نامید و برانداز کردن...
شهروز نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
33
مافیای فروش کانفیگ مشخص شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
35
نفرت انگیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
30
آری چون خودش خط سفید دارد ثانیا نیازی به کسب و کار اینترنتی ندارد چون فیزیکی کارهایش را میکند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
25
خیلی وقت است ایران جای ماندن نشده است و باید جوانان و نخبگان مهاجرت کنند
سنت بر مدرنیسم و توسعه در حال غلبه عین زمان قاجار است چون برخی رانتها و ... از دست یک عده را خارج می کرد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
34
این یارو کی هست جایگاهش چیه ، اصل و نسبش کیه برا مسئولیتی که گرفته آیا قانون را رعایت کرده آیا لیاقت این پست را داشته چقدر رای آورده ببینید سرنوشت ما ملت نجیب دست کیا افتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
36
خودش عامل فساد است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
از اون هم بالاتر ، فساد عامل ایشان است .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
31
شما اون سیم کارت سفید و اکانت های تلگرام و واتساپ و ایکس و اینستاگرام و ..... خودت را ببند ، چش عباساقا !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
26
تونابغه ای!بالای ناف راآزادکردی!مطمئن باش به برکت تو تا فیه خالدون همه چیزآزاد آزاد خوهد شد!
اسیب پذیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
24
یه کلمه از مادرعروس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
29
داغونترین ادما رو میزارن توامر به معروف این بابا و صدیقی واون یارو که توقمه از این دوتا داغونتر و....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
به یادِ نکیر و منکرِ .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
23
اصرار بر تبعیض اقدامی آشکار در نقض قانون اساسی است که زمینه سازی هزار و یک جور آسیب میشه.
اجازه ندهیم کوتوله های سیاسی و بی مقداران اعمال و رفتار خلاف قانون اساسی با ظاهرسازی و گزارش های مهمل ترویج داده و به کرسی بنشانند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
14
واقعا عنوان شغلی این آدم با افاضاتی که کرده، تناسب دارد؟؟؟ این رفتارها و گفتارها همان چیزی است که ناامیدانه امید داریم پس از جنگ تمام شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
9
اینجوری نگام نکن دردو تو چشام نکن
اینجوری نگام نکن با نگات صدام نکن
اینطوری نزن به شیشه دلم میشکنه
یا اگه میشکنیش تو اینطوری رهام نکن
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
25
رییس جمهور باید حداقل کمی غیرت و شرف داشته باشه و تو این شرایط فلاکت و بدبختی و فقر مردم، بودجه این نهادهای بیخاصیت رو قطع کنه اما متاسفانه ایشون از سیب زمینی هم بی رگ تره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
26
ملتی گرفتار اهریمن
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
0
6
بنویسید به یادگار بماند که حرف دبیر امر به معروف تهران اثرگذارتر از قول های وزیر ارتباطات بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
0
6
رفیق استالین پیامبر بزرگ پرولتاریا وقتی می خواست پروژه کشاورزی جمعی رو اجرا کنه دقیقا با همین منطق و استدلال اجرا کرد . او قحطی سازمان یافته و مصنوعی ایجاد کرد تمام بلشویک های قدیمی و یاران لنین را از دم تیغ گذراند و میلیونها انسان بخاطر قحطی و گرسنگی استالینی جان دادند و کودکان و نوجوانانی که پدران و مادرانشان بخاطر قحطی جان سپرده بودند به دزدی و گدایی مشغول شدند . رفیق استالین برای اینکه سیمای میدان سرخ مسکو رو تمیز و شیک جلوه دهد فقط قانون اعدام را اصلاح کرد و آنرا تعمیم داد به کودکان 12 ساله ..... همین ....رفقای رویداد 24 مواظب خودتان باشید ...
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
0
9
وقتی سیل نا غافل می آید تدابیر باغبان با خودش به فنا می رود.حالا باش تا صبح دولتت بدمد.
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
6
این تورم و گرانی هزار مشکلات خانوادگی و جسمی و روحی و ارزوهای سرکوب شده جنگ و بیکاری و ادارات کم کار و داروهای کم اثر و گران اینترنت قطع هیچ نظارتی هم روی قیمتها نیست میلیونها کسب و کار اینترنتی هم نابود شدند مردم به چی دلخوش باشند؟
نظرات شما
captcha