آذری جهرمی: بمب بعدی ترامپ و نتانیاهو از جنس «تورم» است؛ پدافند اقتصادی کشور آماده است و باز هم غافلگیر میشویم؟
آذری جهرمی با اشاره به گرانیهای اخیر نوشت: بمب بعدی ترامپ و نتانیاهو شاید از جنس باروت نباشد؛ از جنس «تورم» باشد!

رویداد۲۴| محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت: بمب بعدی ترامپ و نتانیاهو شاید از جنس باروت نباشد؛ از جنس «تورم» باشد! میدان نبرد، سفرهی مردم، اجاره بهای مسکن و ... است! پدافند اقتصادی کشور آماده است، یا خدایناکرده مجددا غافلگیر میشویم؟
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
طی 52 ماه و 14 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
شرم آور و تاسف بار است امروز پنج شنبه 14 خرداد 1405هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی اردیبهشت ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا اردیبهشت ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه ( 13:26 روز پنج شنبه 14 خرداد 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفتهاند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
طی 52 ماه و 14 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
شرم آور و تاسف بار است امروز پنج شنبه 14 خرداد 1405هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی اردیبهشت ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا اردیبهشت ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه ( 13:26 روز پنج شنبه 14 خرداد 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفتهاند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
طی 52 ماه و 14 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
شرم آور و تاسف بار است امروز پنج شنبه 14 خرداد 1405هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی اردیبهشت ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا اردیبهشت ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه ( 13:26 روز پنج شنبه 14 خرداد 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفتهاند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
طی 52 ماه و 14 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
شرم آور و تاسف بار است امروز پنج شنبه 14 خرداد 1405هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی اردیبهشت ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا اردیبهشت ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه ( 13:26 روز پنج شنبه 14 خرداد 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفتهاند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
خدایا هرگز از خیانت کاران به کشور و ملت و دروغ گوها ظفر نده و رسواشون کن
این ملت که پشت شما وایستاد حقشان نیست که لای منگنه بزاریشون