تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

آذری جهرمی: بمب بعدی ترامپ و نتانیاهو از جنس «تورم» است؛ پدافند اقتصادی کشور آماده است و باز هم غافلگیر می‌شویم؟

آذری جهرمی با اشاره به گرانی‌های اخیر نوشت: بمب بعدی ترامپ و نتانیاهو شاید از جنس باروت نباشد؛ از جنس «تورم» باشد!

آذری جهرمی

رویداد۲۴| محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت: بمب بعدی ترامپ و نتانیاهو شاید از جنس باروت نباشد؛ از جنس «تورم» باشد! میدان نبرد، سفره‌ی مردم، اجاره بهای مسکن و ... است! پدافند اقتصادی کشور آماده است، یا خدای‌ناکرده مجددا غافلگیر می‌شویم؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
تورم گرونی گردن اونا ننداز کالایی بوده به بهانه جنگ دلار گرون نشه کاری نکنید تحریم بشین خب کاری نداره
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ - 2026 June 04
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس

جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران

با سلام و احترام؛

طی 52 ماه و 14 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.

با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس

جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران

با سلام و احترام؛

شرم آور و تاسف بار است امروز پنج شنبه 14 خرداد 1405هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی اردیبهشت ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا اردیبهشت ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه ( 13:26 روز پنج شنبه 14 خرداد 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفته‌اند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ - 2026 June 04
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس

جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران

با سلام و احترام؛

طی 52 ماه و 14 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.

با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس

جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران

با سلام و احترام؛

شرم آور و تاسف بار است امروز پنج شنبه 14 خرداد 1405هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی اردیبهشت ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا اردیبهشت ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه ( 13:26 روز پنج شنبه 14 خرداد 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفته‌اند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ - 2026 June 04
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس

جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران

با سلام و احترام؛

طی 52 ماه و 14 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.

با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس

جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران

با سلام و احترام؛

شرم آور و تاسف بار است امروز پنج شنبه 14 خرداد 1405هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی اردیبهشت ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا اردیبهشت ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه ( 13:26 روز پنج شنبه 14 خرداد 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفته‌اند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ - 2026 June 04
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس

جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران

با سلام و احترام؛

طی 52 ماه و 14 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.

با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس

جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران

با سلام و احترام؛

شرم آور و تاسف بار است امروز پنج شنبه 14 خرداد 1405هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی اردیبهشت ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا اردیبهشت ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه ( 13:26 روز پنج شنبه 14 خرداد 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفته‌اند. دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
خودتون میگفتید وضع اقتصاد ربطی به تحریم نداره و اقتصاد مقاومتی و نگاه به شرق و فلان و بهمان، حالام به قول یه نفر غلط میکنید حرفتونو عوض کنید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
چرا همه مسوولان فعلی و قبلی نمی خوان مسولیت پذیر باشن،و همگی فکر می کنن که همه مشکلات این مملکت کار دشمن است. اگه یه آدم کور هم اینجا رو اداره میکرد مطمئنا " اوضاع بهتر از این بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
بمب چندروزبی سروصدامنفجرشده بی آنکه در رسانه های کشور انعکاس درستی داشته باشدایاوزیرجوان روحانی اطلاع داریم شبه قیمت نان مردم 120درصدافزایش یافته است در جامعه فقیران وتهی دستان چه عواملی خواهد داشت بایدمنتظرروزهای آینده وعکس العمل هابود
یعقوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
1
تو یک درصد فکر کن که دولتمردان ما غافلگیر شوند . از الان آماده اند که مردم را به تحمل و مقاومت بیشتر دعوت کنند. به هر حال که نمیشه هم خدا را خواست هم خرما را. این آخری را پزشکیان گفته نه مردم.
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
باعث گرانیها خود دولت است اگر خودرو 600تا700 میلیون گران شد جلوش گرفته بود هرگز اجناس دیگه گران نمیشد انهم این اندازه همه بدبختی ها از زمان آغاز شد که پزشکیان رای دادیم چقدر تبلیغات کردیم اما الان ثابت شده که ایشان فقط دروغ میگن و در عمل بدبختی کشور را می‌خواهند
خدایا هرگز از خیانت کاران به کشور و ملت و دروغ گوها ظفر نده و رسواشون کن
این ملت که پشت شما وایستاد حقشان نیست که لای منگنه بزاریشون
نظرات شما
captcha