واکنش تند نبویان به توافق احتمالی: همه خواستههای آمریکا را پذیرفته و میخواهند آن را پیروزی جا بزنند!

رویداد۲۴| سیدمحمود نبویان نماینده مجلس با انتقاد از متن توافق احتمالی گفت: حرف از پیروزی با این متن مبهم و خسارت بار کاملا غلط است.
به روایت رجانیوز، وی افزود: ایران درتنگه هرمز حق عوارض ومدیریت ندارد. باید تردد همه کشتیهای تجاری تمام کشورهای دنیا بدون محدودیت باشد. الان مدیریت تنگه بدست سپاه است، اما بلافاصله بعد از توافق، مدیریت ایران ازبین میرود.
نبویان گفت: تحریمهای آمریکا با این متن لغو نمیشود. تحریمهای شورای امنیت لغو نمیشود. اصلیترین تحریم ها، تحریم کنگره آمریکاست که نیاز به مصوبه دارد.
وی همچنین گفت: درمتن فقط وعده لغو تحریمهای کنونی (آن هم مبهم و معلوم نیست تحقق یابد) آمده است. سرنوشت تحریمهای جدید بعد از توافق چه میشود؟! آیا قرار است مانند برجام بعد از توافق هزاران بار تحریم جدید بشویم؟
نبویان تاکید کرد: در نسخه جدید متن، آزادسازی پول با پیشرفت مذاکرات است، باید پیششرط توافق میبود.
این نماینده مجلس ادامه داد: ایران حق تولید بمب اتم ندارد، سرنوشت مواد غنی شده با رضایت آمریکاست و باید تمام موارد مرتبط با هستهای مذاکره شود!
نبویان با تاکید بر اینکه «زمان توافق نهایی مبهم است و وصول منافع ایران موکول به توافق نهایی است» گفت: تحریمهای آمریکا، حفظ نیروهای دشمن درمنطقه، حفظ شرایط کنونی هستهای ایران تا توافق نهایی حفظ میشود!
وی ادامه داد: صندوق ۳۰۰میلیارد دلاری منابع و مصارف آن مبهم است و باید با توافق آمریکا صورت بگیرد!
این نماینده مجلس افزود: تضمین توافق به قطعنامه شورای امنیت گره خورده است!
به گفته او، این توافق مانند برجام خسارت محض است و بخاطر تغییر محاسبات مسؤولان است.
مردم بدبخت باید تاوان خیالپردازی ها و توهمات ذهنی شما را بدهند .
کسانی که گفتار شان بیش از علم و مطالعه هست و همیشه فقط زبان دارند و گوشی برای شنیدن ندارند.
البته وسوسه قدرت دارند. مردم ایشان را ناکام خواهند گذاشت. ان شاالله.
۱: چرا تا حالا علیه روس و چین موضعنگرفتی در حالی که این دوتا در شورای امنیت در دو قطعنامه اصلی با موضوع هسته ای علیه ما رای دادند؟
۲: تو همونی نبودی برجام و انش زدی؟ تو نبودی غنی سازی بالای ۶۰ می خواستی؟ جنگ فعلی دقیقا نتیجه این کاراست؟
۳: نتیجه مثبت اتش زدن برجام و غنی سازی ۶۰ درصد و نشون بده؟
۴: هر وقت بوی توافق اومد شوروی بیشرف مزدوران داخلی شو مامور میکنه برا جلوگیری از تحقق ان. دقیقا همون کاری که اسرائل لازم داره.
خیانت خیانت است.
انداختند بیرون ؟ رهبر ازت حمایت نکرد ؟ راهت ندادن بری غُر بزنی ؟!!!
خدا شر لین موجودات خطرناکو از سر این کشور کم کنه