تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس| کنایه سنگین آذری جهرمی به ترامپ

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم مطلبی کنایه آمیز خطاب به ترامپ منتشر کرد.
جهرمی

جهرمی

رویداد۲۴| آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در تلگرام نوشت:

«تنگه باز بود، نفت ایران تحریم بود | تنگه بسته و مجدد باز شد، تحریم نفت ایران معلق شد | البته که ترامپ پیروز جنگ شده است، نکشیمون پیروز!»

منبع: اقتصادنیوز
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
1
این پسربچه چندکیلو هست که کنایه ش سنگین هم باشه، چه تیتراحمقانه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
1
ببم جان دلبندم. 60 درصد سران نظام جمهوری اسلامی که کشته شدند. تمام نیروگاه های هسته ای و پتروشیمی ها که با خاک یکی شدند. سالها جوونی و عمر و پول مردم ایران که دود شد رفت هوا. باشه اصلا میگیم همشون کشک بود؟؟؟
ولی از حق نگذریم ضرب المثل خوبی براتون درست کردن که میگه چوب هم تو باسنتتون باشه میگین باسن منه که چوب رو به اسرات گرفته
نظرات شما
captcha