تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۴ تير ۱۴۰۵

روبیو در نشست شورای همکاری: خواهان توافق با ایران هستیم

نشست مشترک وزیران خارجه کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده آمریکا در منامه آغاز شد.
روبیو

روبیو

رویداد۲۴| مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا در جریان نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا در منامه گفت: ما خواهان توافق با ایران هستیم، اما نه توافق به هر قیمتی.

وی در اظهاراتی مداخله‌جویان ادعا کرد: کنترل تنگه هرمز توسط هیچ کشوری را نمی‌پذیریم. همیشه برای صلحی پایدار و واقعی تلاش می‌کنیم که امنیت و رفاه آمریکا یا متحدانش را تضعیف نکند.

وزیر خارجه آمریکا افزود: می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر تصمیمی در چارچوب توافق با ایران، منافع متحدان ما را در نظر می‌گیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات شما
captcha