تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
حسین کنعانی‌مقدم در گفت‎وگو با رویداد۲۴:

احمدی‎نژاد اعلان جنگ سیاسی کرده است

دبير كل حزب اصولگراي سبز درباره رفتار این روزهای محمود احمدی‌نژاد بیان کرد که احمدی‌نژاد درواقع یک نوع اعلان‌جنگ به معنای سیاسی کرده است که شائبه دوقطبی کردن انتخابات را دارد.
رویداد۲۴دبير كل حزب اصولگراي سبز درباره رفتار این روزهای محمود احمدی‌نژاد بیان کرد که احمدی‌نژاد درواقع یک نوع اعلان‌جنگ به معنای سیاسی کرده است که شائبه دوقطبی کردن انتخابات را دارد.

صندلی ریاست بر پاستور در ظاهر برای محمود احمدی‌نژاد که هشت سال بر آن تکیه زده بود به‌قدری خوش آمده که به نظر می‌رسد این احتمال چندان دور از انتظار نیست که وی برخلاف بیانیه رسمی که در راستای توصیه مقام معظم رهبری صادر کرده بود، رفتار کند و به‌طور مستقیم وارد عرصه انتخابات شود.

محمود احمدی‌نژاد در جمع شوراهای بازخوانی خط امام گفته است: « همه حق‌دارند نامزد انتخابات شوند و کسی نباید بگوید چه کسی بیاید چه کسی نیاید. من خودم فعلاً و البته فعلاً در مقوله انتخابات مستقیم وارد نمی‌شوم ولی بقیه دوستان که منعی ندارند».

وی همچنین باوجودآنکه تأکید کرده بود از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد و تنها رأی خود را در روز انتخابات به داخل صندوق می‌اندازد در این جمع حمید بقایی را انسان مؤمن، پاک، ولایی و خط امامی خواند.

محمود احمدی‌نژاد در زمان ریاست جمهوری خود با شعار مبارزه با فساد دولتی را تشکیل داد که بیش از هر دولت دیگری در جمهوری اسلامی دارای پرونده‌های تخلفات مالی است و باگذشت بیش از سه سال از اتمام این ریاست جمهوری هرروز برگ جدیدی از دفتر این تخلفات ورق می‌خورد، اما بااین‌وجود هنوز از قوه قضائیه برای رسیدگی به این تخلفات خبری نیست و شاید به همین دلیل است که وی پس از بیان انتقاداتی تند، تهدید به زدن سیلی‌های پی‌درپی کرده است.

حسین کنعانی مقدم، دبیر کل حزب اصولگراي سبز در تحلیل این رفتار احمدی‌نژاد به رویداد۲۴ گفت: آقای احمدی‌نژاد منع از کار سیاسی نشده، بحث این بوده که در انتخابات دخالت نکند و مسئله دوقطبی شدن آن را رقم نزند، اما بااین‌وجود به نظر می‌رسد ایشان و دوستانشان تصمیم گرفتند توصیه رهبری را نادیده‌گیرند و به سمت دوقطبی شدن انتخابات حرکت کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: صحبت‌هایی که درباره عدم تائید صلاحیت بقایی به میان می‌آید درصورتی‌که محقق شود به دوقطبی خطرناک منجر خواهد شد و احمدی‌نژاد درواقع یک نوع اعلان‌جنگ به معنای سیاسی کرده است که شائبه دوقطبی کردن انتخابات را دارد.

کنعانی مقدم با اشاره به فرار به جلو احمدی‌نژاد اظهار داشت: مسیری که احمدی‌نژاد در پی گرفته نشان می‌دهد که او به دنبال ملتهب ساختن فضای انتخابات است، از طرف دیگر ایشان و دوستانش یک فرار به سمت جلو برای جبران ریزش آرا خود طراحی کرده‌اند و درصدد برآمده‌اند تا در فضای انتخابات یک نوع مظلوم‌نمایی را به تصویر کشند.

دبیر کل حزب اصولگرای سبز درباره اهداف احمدی‌نژاد در این روزها بیان کرد: احمدی‌نژاد اهداف مختلفی را دنبال می‌کند و به نظر می‌رسد گفتمانی را طراحی کرده است که علاوه بر زیر سؤال بردن دولت روحانی، بتواند از این فضا برای جمع‌کردن آرا ضدانقلاب استفاده کند.

وی درباره گروه یا فرد مورد خطاب احمدی‌نژاد یادآور شد: احمدی‌نژاد روش ترامپ را انتخاب کرده است ترامپ با زیر سؤال بردن کارآمدی نظام آمریکا سعی کرد خود را به اثبات برساند گرچه رأی آورد ولی ساختار حاکمیت آمریکا را دگرگون ساخت. درصورتی‌که فردی بخواهد با زیر سؤال بردن نظام چهره خود را محبوب سازد این بسیار خطرناک است.

کنعانی مقدم درباره احتمال کاندیداتوری مستقل احمدی‌نژاد در انتخابات پیش رو ابراز کرد: احمدی‌نژاد شخصیت غیرقابل‌کنترل و پیش‌بینی دارد و هرلحظه ممکن است رفتاری از خود بروز دهد که انتظار آن نمی‌رفت. نامه‌پراکنی‌ها به ترامپ و پیش از آن به اوباما به نظر می‌رساند که دست به هر کاری می‌زند و برای آن‌هم از روش‌های ماکیاولی بهره می‌برد.

دبیر کل حزب اصولگرا سبز در خصوص محاکمه او در قوه قضائیه توضیح داد: محاکمه از اختیارات قوه قضائیه است. در خصوص روسای جمهوری بر اساس اطلاعات کمیسیون اصل 90 مجلس درباره جرائمی که احتمال اثبات آن وجود دارد، انجام می‌شود. محاکمه تخلفات نوعی پاسخگویی است که درباره هیچ رئیس‌جمهوری نباید نادیده گرفته شود.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل عدم محاکمه او چیست، پاسخ داد: پاسخگویی به افکار عمومی در حوزه عملکرد مسئولان باید موردتوجه قرار گیرد و مسئولی که خلاف قوانین جاری در کشور و قانون اساسی موضعی گرفته باید در رابطه با آن توضیح دهد، اما همان‌طور که توضیح دادم این کار از وظایف قوه قضائیه و این نهاد رسیدگی به جرائم باید به آن بپردازد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
1
0
احمدی نژاد غلط کرده که اعلام جنگ کنه-مگر رهبرش مرده،که ازاین غلطهای اضافی میکنه
حسن زوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
دوست عزیزنا شناس
این نوع بر خورد طرف را جری می کند ما باید معایب و محاسن یک فرد که 8 سال بر ارکیه قدر ت تکیه زد و هر آنچه از دستش می آمد بر سر این ملت بزرگ فرود آورد ویکی دوتا هم نیست هر چه بگوئیم کم گفته ایم
اما همچنان که او خسته نمی شود و از رو نمی رود ما هم در حدُ توان کارهای منفی او را گوشزد کنیم از جمله همیشه و در همه حال می گفت نام مفسدان در جیب من هست
آری راست می گفت نه تنها در جیبش که گویا در کنارش ایستاده بودند که بعضی محاکمه و به زندان افتادند از جمله آقای رحیمی وآقای بقایی
واین داستان سر دراز دارد داستان دولت پاکدستان هنوز هم ادامه دارد
مقدم
|
Germany
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
1
اگر رهبری به احمدی نژاد اجازه دهد کاندید شود بالاترین رای رو تو تاریخ میاره و مشت محکمی بدهان یابه گویان و اصلاح طلبهای که زد رهبری و ولایت هست و از سران فتنه دفاع میکنن
حسن زوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
هموطن عزیز آقای مقدم
به همین خیال باش شاید دولتش بدمد آن مرد بتاریخ پیوست از قدیم گفتند که انسان دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شود.
شیرمجمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
1
شهریور۹۵قرار بود آقای احمدی نژاد بیاد قزوین استانداری به فرمانداریها ودهیاران. وهمه دستور داده بود جلوی این کار گرفته شود شبها بچها بنر وپوستر میزدند روز فرمانداریها دستور جمع آوری می داد فرماندار قزوین کنار مسجد غدیر ایستاده به فرمانده ناجای محور داد میزد مردم از مسجد بیرون نباید بیایند مردم وقتی شنیدند به سمت بلوار شهید بابایی هجوم آورده مسافت ۲۰۰متری نیم ساعت طول کشید ماشین ایشان به مسجد برسد داخل در حالات عادی ۵۰۰۰نفر برای نماز گنجایش دارد به قدری شلوغ شد محوطه چمن بیرون بالای۱۰۰۰۰نفر نشسته بودند موقع برگشت به قدری بلوار شلوغ شده بود یکی از سرداران سپاه گفته بود سونامی احمدی نژاد در قزوین خودم فیلم گرفته ام فرماند ناجای محور با لبخند می گفت مهم مردم چه چیزی بخواهند من با این همه جمعیت چکار کنم عروس دامادی از خلخال آمده خودم آدرس مسجد دادم گفت آخر هفته بود تصمیم گرفتیم به جای تفریح بیایم دیدار اگر یک جو غیرت سیاسی داشته باشید با مقایسه عکسهای استقبال مسولین متوجه می شوید چقدر محبوبین دارد روحانی مهر ماه آمد به زور همه بشیج شدند ۴۰۰۰نفر آوردند۹۰درصدشان محصل در سایتها هست
نظرات شما
پیشخوان