تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴

مطهری لغو سخنرانی اش توسط خودسرها در پرند را تکذیب کرد

رویداد24- نماینده مجلس نهم در مورد خبر لغو سخنرانی‌اش در دانشگاه پرند گفت: به علت تراکم برنامه نتوانستم به این دانشگاه بروم.

علی مطهری در خصوص خبری مبنی بر لغو سخنرانی‌اش در دانشگاه پرند توضیحی ارسال کرده است که این توضیح به شرح زیر است:

با سلام، خبر لغو سخنرانی اینجانب در دانشگاه آزاد پرند توسط نیروهای خودسر در روز دوشنبه سوم اسفند صحت ندارد، بلکه اینجانب به علت عدم امکان تنظیم برنامه آن سخنرانی با سایر برنامه‌ها، ضمن تشکر از مسئولان آن دانشگاه، آن برنامه را نپذیرفتم، لذا لغو برنامه توسط افراد خودسر تکذیب می‌شود.
با تشکر
علی مطهری -۳/۱۲/۹۴

خاطرنشان می‌شود روز گذشته یکی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه آزاد پرند به ایلنا گفت که تا ۱۱ همان آخرین هماهنگی‌های لازم با دکتر مطهری انجام شد که در ‌‌نهایت این برنامه از ساعت ۱۴ به ساعت ۱۵ موکول شد. و در حالی که صوبه هیات مرکزی و نماینده ولی فقیه برای این برنامه گرفته شده بود، اما عده‌ای بدون توجه به این مصوبه، در نبود رییس دانشگاه مصوبه را کنسل کردند و گفتند اجازه نمی‌دهیم علی مطهری پایش را به این دانشگاه بگذارد.

متن مجوز برنامه سخنرانی علی مطهری در عکس زیر مشاهده می‌شود که گویا دکتر علی مطهری به علت تراکم برنامه‌ها در حوزه انتخابیه خودشان نتوانسته‌اند در این مراسم شرکت کنند؛ این در حالی است که علیرغم عدم امکان حضور علی مطهری در برنامه‌ها، عده‌ای برای حضور احتمالی او آماده بوده‌اند.

علی مطهری: به علت تراکم برنامه نتوانستم به دانشگاه آزاد پرند بروم

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان