تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
جشن امید

مقیمی: کمبود تعرفه در برخی از شعب شهرستان ها

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: بعضی از شعب شهرستان‌ها در برخی از استان‌ها با کمبود تعرفه رای روبرو شده و نیاز به تعرفه جدید داشتند که این تعرفه‌های جدید در اختیار این شعبه‌ها قرار گرفت.
رویداد۲۴- محمدحسین مقیمی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار داشت: به دلیل این حضور پرشور مردم و به دستور وزیر کشور مهلت اخذ رای برای هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با ۲ ساعت افزایش تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شد.

او گفت: حضور مردم بسیار چشمگیر بوده و ستاد انتخابات کشور تا آخرین نفری که قصد شرکت در این دو انتخابات را داشته باشد، برای اخذ رای تلاش خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین با اعلام خبر به اتمام رسیدن تعرفه رای در برخی از شعب، اعلام کرد: بعضی از شعب شهرستان‌ها در برخی از استان‌ها با کمبود تعرفه رای روبرو شده و نیاز به تعرفه جدید داشتند که این تعرفه‌های جدید در اختیار این شعبه‌ها قرار گرفت.

مقیمی در پایان تصریح کرد: تا پایان زمان رای گیری، از نظر تدارکات و ملزوماتی که نیاز است، هیچ مشکلی نخواهیم داشت و هر آنچه لازم باشد در اختیار شعبه‌ها قرار خواهد گرفت.
برچسب ها: رویداد24 ، جشن امید ، مقیمی
نظرات شما
پیشخوان