تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
کاشفی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ خبر داد:

برگزاری جلسات هماهنگی منتخبین با شورای عالی اصلاحات

اعضای شورا از منتخبین مردم در انتخابات هفتم اسفند جهت هماهنگی‌های بیشتر در رابطه با برنامه ریزی‌های گفتمان و مسائلی که از قبل مطرح بوده دعوت به عمل آورده است تا ضمن انسجام بیشتر رویکرد خود در مجلس دهم را جهت بالا بردن توانایی مجلس به کار گیریم.
رویداد۲۴- یک عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان اعلام کرد: با پایان یافتن انتخابات هفتم اسفند ما برنامه ریزی خود را برای انتخابات ۹۶ متمرکز خواهیم کرد و در کنار آن سایر موضوعات مهم جامعه را در مجلس دنبال می‌کنیم.

حسین کاشفی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ درباره جلسه آینده شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان، گفت: در این جلسه اعضای شورا از منتخبین مردم در انتخابات هفتم اسفند جهت هماهنگی‌های بیشتر در رابطه با برنامه ریزی‌های گفتمان و مسائلی که از قبل مطرح بوده دعوت به عمل آورده است تا ضمن انسجام بیشتر رویکرد خود در مجلس دهم را جهت بالا بردن توانایی مجلس به کار گیریم.
 
این عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان همچنین درباره برنامه اصلاح طلبان در انتخابات آینده اعلام کرد: طبیعی است که از حالا احزاب برنامه ریزی دقیقی برای انتخابات دوره‌های بعدی داشته باشند. البته نه فقط انتخابات که هر حزبی برای موضوعات مختلف و مهم جامعه می‌بایست خودش را آماده کند که از این حیث اصلاحات مستثنی نیست.

او فضای کنونی جامعه را مساعد برای فعالیت احزاب ارزیابی کرد تا بگوید: مردم در انتخابات هفتم اسفند با رای به یک لیست نشان دادند که نگاه خوبی نسبت به احزاب پیدا کرده و اینکه مردم به اعتبار رهبران حزبی مثل آقای سید محمد خاتمی رای خود را به یک لیست منحصر می‌کنند حکایت از همین مساله دارد.

در آخر نیز این فعال سیباسی اصلاح طلب، خاطرنشان کرد: با پایان یافتن انتخابات هفتم اسفند ما برنامه ریزی خود را برای انتخابات ۹۶ متمرکز خواهیم کرد و در کنار آن سایر موضوعات مهم جامعه را در مجلس دنبال می‌کنیم.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان