تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵

آیا مجلس از امیرعبدالهیان خواسته که استعفا دهد؟

محمد حسن آصفری گفت: اخبار منتشر شده پیرامون درخواست اعضای کمیسیون امنیت ملی از امیر عبداللهیان برای استعفا دادن از سمتش صحت ندارد.
رویداد24- محمد حسن آصفری گفت: اخبار منتشر شده پیرامون درخواست اعضای کمیسیون امنیت ملی از امیر عبداللهیان برای استعفا دادن از سمتش صحت ندارد.

روزنامه الشرق الاوسط که همواره نقش پر رنگی را در فضاسازی رسانه ای ضد ایرانی ایفا می کند چندی پیش در خبری جهت دار اعلام کرده بود که "امیر عبد اللهیان در ماه نوامبر (آبان ماه) گذشته در جلسه غیرعلنی کمیته امور خارجی در مجلس ایران، در معرض انتقادات شدید قرار گرفته است."

این روزنامه عربی در این فضاسازی روانی خود با تکیه بر منابع نامعلوم می افزاید: "این کمیته مجلس از عبداللهیان خواسته تا استعفا دهد".

محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره اخبار منتشر شده پیرامون درخواست اعضای کمیسیون امنیت مجلس از امیر عبداللهیان برای استعفا دادن از سمت فعلی اش اظهار کرد: انتشار چنین اخباری هیچ گونه پایه واساسی ندارد و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی هیچ گونه درخواستی را در این رابطه از معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه مطرح نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس همواره جلسات متعددی را با امیر عبداللهیان برگزار می کند تأکید کرد: به دلیل اهمیت حوزه خاورمیانه به صورت مکرر  جلسات مشترکی میان اعضای کمیسیون و معاون عربی آفریقایی وزیر امور خارجه برگزار می شود که این موضوع روندی طبیعی دارد.

آصفری خاطر نشان کرد: آقای امیر عبداللهیان همواره در جلسات حضور چشمگیری داشته و مباحث خوبی را مطرح می کند که مد نظر نمایندگان است لذا تا به امروز هیچ درخواستی از سوی اعضای کمیسیون امنیت ملی پیرامون طرح استعفای وی از سمت فعلی اش مطرح نشده است.

منبع: میزان
نظرات شما
پیشخوان