تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

شهادت یک پلیس در پی تیراندازی قاچاقجیان

در درگیری ماموران نیروی انتظامی این شهرستان با سوداگران مرگ یک مامور انتظامی شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.
رویداد۲۴ رییس شورای تامین شهرستان جیرفت گفت: ماموران انتظامی جیرفت ساعت 23 شب گذشته در منطقه پل جنگل آباد با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر درگیر می شوند که در این درگیری استوار فردین سنجری به دلیل اصابت گلوله قاچاقچیان به شهادت می‌رسد.

وی ادامه داد: در ادامه این درگیری مسلحانه ،سروان بهزادپور جانشین کلانتری 11 جیرفت نیز زخمی و پس از اتمام عملیات برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شد.

امینی تصریح کرد: بیش از500 کیلوگرم تریاک و یک خودروی سواری سمند در این درگیری مسلحانه کشف و ضبط شد.

بازداشت قاچاقچی قاتل!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت نیز صبح امروز اعلام کرد: 2 نفر از اشرار به عنوان عامل شهادت استوار فردین سنجری و زخمی کردن سروان بهزادپور در کمتر از 6 ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شدند.

حسین سلامی در جمع خبرنگاران افزود: اشد مجازات در انتظار عاملان این واقعه در نظر گرفته شده که در جیرفت اجرا خواهد شد .

وی تصریح کرد: روز گذشته (جمعه) ماموران انتظامی جیرفت پس از کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از پهنای جغرافیایی جنوب استان کرمان، توقیف محموله مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در ورودی محور کهنوج به جیرفت (پل جنگل آباد) به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک می شوند و دستور توقف خودرو را صادر که بلافاصله قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کنند که منجر به شهادت و زخمی شدن 2 تن از ماموران انتظامی می شود.

دادستان جیرفت بیان کرد: قاچاقچیان مسلح با استفاده از تاریکی شب و توقیف یک دستگاه خودروی عبوری متعلق به یک خانم و پیاده کردن وی از محل حادثه متواری می شوند.

سلامی اظهار داشت: بلافاصله پس از این حادثه جلسه شورای تامین شهرستان جیرفت تشکیل و دستورهای قضایی لازم برای دستگیری متهمان صادر شد که ظرف کمتر از چند ساعت 2 نفر از عاملان اصلی حادثه در رودبار جنوب دستگیر می شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
دخترشش ساله مرادی نیزازناحیه دست زخمی شدکه هیچ اسمی ازوی برده نشد.که برای مداوابه کرمان اعزام شده است.
خبر بی خبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
سلام .احسن به این شجاعت خوشا بحال شما سربازان امام زمان عج .
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان