تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
اختلاف شورای شهر و معاونت حمل و نقل شهرداری؛

مخالفت معاون شهردار با افزایش حقوق رانندگان سرویس‌های مدارس/ پورسیدآقایی: لنگ 10میلیارد پول هستیم

معاون حمل ونقل ترافیک شهردار تهران در جریان بررسی پیشنهادات اعضای شورا در خصوص سرویس مدارس استثنایی گفت: ما کمبود شدید نقدینگی داشته و اگر بتوانیم حقوق را پرداخت کنیم، شاهکار کرده‌ایم.

بجز پرداخت حقوق کارکنان نمی‌توانیم کار دیگری انجام دهیم/ نقدینگی نداریم

رویداد۲۴ صبح امروز (۲۷ شهریور ماه) در جریان هشتادوهفتمین جلسه شورای شهر، جزییات لایحه تعیین نرخ سرویس مدارس و پیشنهاد‌های اعضای شورا دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، محسن پورسید آقایی در جریان بررسی پیشنهادات اعضای شورا با بیان اینکه این پیشنهاد‌های هزینه‌بر است، گفت: این پیشنهاد‌ها معنایش پول است و نیاز به بودجه دارد.

وی با اشاره به پیشنهاد محمد علیخانی افزود: بدون پرداخت عوارض مردم آن شهر اداره نمی‌شود ما برای پیشنهاد آقای علیخانی برای تهیه اپلیکیشن نداریم و دارای نقدینگی کافی نیستیم.

معاون شهردار افزود: ما به جز پرداخت حقوق هیچ کار دیگری نمی‌توانیم بکنیم و شاهکار ما پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری است. ما حتی نتوانستیم ۱۰ میلیارد تومان برای خط شش تهیه کنیم، خط شش لنگ فقط ۱۰ میلیارد تومان است.

پیش از این نیز اختلاف نظر بسیاری میان اعضای کمیسیون حمل و نقل شورای شهر و پورسیدآقایی معاون حمل و نقل شهرداری در این باره وجود داشت، شورای شهر در ماه‌های گذشته به بررسی لایحه تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس شهر تهران در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ پرداخت و بنا داشت تا ۷۵ درصد از هزینه سرویسی که از خانواده‌ها دریافت می‌شود به رانندگان سرویس مدارس پرداخت شود که پورسید آقایی به دلیل مشکلات مالی شهرداری و نیاز به بودجه، صراحتا با این درصد بندی مخالفت کرد و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی میان اعضای شورا با پورسیدآقایی شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان