تاریخ انتشار: ۰۰:۵۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۴
رهبر جنبش انصارالله یمن مطرح کرد:

عبدالملک الحوثی: عربستان و امارات برای اسرائیل می‌جنگند.

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی تصریح کرد: اسلام نمونه عربستانی آمریکایی آن نیست و آمریکا از ابزارهای خود استفاده می‌کند و عربستان و امارات به عنوان خدمت گزارانی برای اسرائیل می‌جنگند.
رویداد24: عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: غیر ممکن است که یک امتی طرح واقعی داشته باشد و وابسته و تابع آمریکا باشد.

وی خاطرنشان کرد: اسلام نمونه عربستانی و آمریکایی آن نیست. این آمریکا است که در یمن می‌جنگد و از ابزارهای خود استفاده می‌کند و عربستان و امارات به عنوان خدمت‌گزارانی برای اسرائیل می‌جنگند و آمریکا در منطقه است و برای آن پول خرج می‌کنند.

وی تاکید کرد: مشروعیتی که آمریکا و عربستان می‌آورند، همان داعش و القاعده و اشاعه آشوب و نبود امنیت و ثبات در جنوب یمن است.

عبدالملک حوثی خواهان ادامه تحرکات جدی برای برخورد با مهاجمان و آزادسازی هر وجب از خاک کشور شد و گفت: آمریکا، اسرائیل، امارات، داعش و القاعده در یک جبهه هستند و طرح آنها واحد است.

رهبر انصار الله یمن خاطرنشان کرد: از نشانه‌های خلل در اندیشه امت اسلامی این است که این باور را دارد که آمریکا از حقوق بشر دفاع می‌کند یا اسرائیل برای تحقق صلح تلاش می‌کند.

عبدالملک حوثی تصریح کرد: بسیاری از آحاد امت اسلامی فریب جریان تکفیری را می‌خورند که آنها را به منفجر کردن خودشان سوق می‌دهد. امروز برای امت این خواسته شده است که تجزیه شود و نظامی برای آن باقی نماند و امروز عراق و یمن در حال تجزیه هستند.

رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: عادی سازی روابط با آمریکا و اسرائیل شراکت با آنها در تمامی جنایت‌هایشان است.

رهبر جنبش انصارالله خواهان ادامه جنگ علیه ائتلاف تحت امر عربستان در یمن و حساب باز نکردن بر سازمان مللی شد که گزینه‌های آمریکا را اجرا می‌کند.

وی با فاش کردن این مساله که واشنگتن از فرستاده سازمان ملل خواست تا مذاکرات در سوئیس را متوقف کند و تماس سفیر آمریکا با فرستاده سازمان ملل در یمن برای بیان این درخواست بود، گفت که آمریکا در تلاش است تا مدت جنگ در یمن را طولانی کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یمن ، انصارالله ، امارات
نظرات شما
پیشخوان