تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷
قیمت خانه در خاوران متری ۳ میلیون

قیمت روز مسکن امروز ۱۳۹۷/۷/۲۸

بررسی قیمت روز مسکن در پایتخت حاکی از آن است که یک واحد ۴۳ متری در آگاهی با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان و واحد ۵۰ متری در خاوران نیز با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

رویداد۲۴ آمار معاملات انجام شده در تهران حاکی از آن است که با ۱۵۰ میلیون تومان می‌توان در برخی مناطق پایتخت یک واحد مسکونی را خریداری کرد. بر این اساس یک واحد ۵۰ متری با عمر ۱۸ سال واقع در خاوران به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان معامله شده است. هر مترمربع این واحد حدود ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در منطقه ۱۱ محله آگاهی یک دستگاه آپارتمان ۴۳ متری یک سال ساخت با قیمت ۱۴۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، واحد ۳۱ متری با عمر ساخت ۶ سال واقع در جوادیه با قیمت ۱۴۹ میلیون تومان (هر مترمربع حدود یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان) و آپارتمان ۵۹ متری در اراج ازگل با عمر ۱۷ سال به قیمت ۱۴۵ میلیون تومان فروخته شده است.

در بریانک (منطقه ۱۰) یک واحد مسکونی ۲۴ ساله به مساحت ۳۹ متر با قیمت ۱۴۹ میلیون تومان معامله شده است.

همچنین در محله بیسیم منطقه ۱۵ یک دستگاه آپارتمان ۴۳ متری با عمر ۴۷ سال به قیمت ۱۴۵ میلیون تومان به خریدار فروخته شده، در شمیران نو (منطقه ۴) واحد مسکونی ۶۱ متری ۱۵ ساله با قیمت ۱۴۲.۵ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود دو میلیون و ۳۳۶ هزار تومان معامله شده است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان