تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران:

جشنواره اختراعات صنعت و دانشگاه برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران گفت: در جشنواره نوآوری‌ها و اختراعات صنعت و دانشگاه با رویکرد پژوهشگرانه از ایده‌ها، اختراعات ومقالات برتر علمی دانشگاه‌ها و کارخانجات تجلیل می شود.

جشنواره اختراعات صنعت و دانشگاه برگزار می‌شود

رویداد۲۴ وحید تیموری اظهار کرد: اولین جشنواره نوآوری‌ها و اختراعات صنعت و دانشگاه در تاریخ پنجم تا هفتم آذر در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره ملی با نام «صد» و در جهت ارتقای سطح کیفی ارتباط دانشگاه و صنعت برگزار می‌شود، بیان کرد: در این جشنواره سه روزه از ایده‌ها و اختراعات و مقالات برترعلمی دانشگاه‌ها و کارخانجات با اعطای تندیس جشنواره و همچنین حمایت مالی تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ ارائه تسهیلات تجاری‌سازی به ایده‌ها، طرح‎ها، اختراعات و مقالات برتر را از دیگر مزایای پیش‌بینی شده برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره دانست و از علاقه‌مندان خواست آثار خود را تا چهارم آذر امسال از طریق سامانه www.nfsad.ir یا تماس با تلفن 66908863 در اختیار دبیرخانه معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ قرار دهند.

وی، مکانیک و مکاترونیک، فناوری اطلاعات و رایانه، داروئی و غذایی، صنایع دفاعی و هوافضا، مهندسی صنایع، عمران، معماری و شهرسازی، مواد، متالوژی و تکنولوژی‌های نانو، علوم پایه پزشکی، علوم انسانی و مدیریت، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و فناوری‌های شیمیایی را از محورهایی دانست که شرکت‌کنندگان می‌توانند ایده‌ها و مقالات خود را در این خصوص ارائه دهند.

تیموری با بیان اینکه تاکنون 300 مقاله، ایده و اختراع به دبیرخانه برگزاری این جشنواره ارسال شده است، هدف از برگزاری آن را شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و همچنین ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی دانش‌بنیان اعلام کرد.

وی اظهار کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که قرار است در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شود از 11 مدیر نمونه دربخش صنعت نیز تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ تعهد به کارجهادی، تعامل با بسیج و نهادهای ارزشی و همچنین توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی را از مهمترین معیار های انتخاب مدیران برگزیده دانست.

وی همچنین از معرفی کارگر بسیجی نخبه در آخرین روز هفته گرامیداشت بسیج (پنجم آذر) خبر داد و گفت: نوآوری، صرفه‌جویی ارزی و حفظ روحیه بسیجی در محیط کار از مهمترین معیارهایی پیش‌بینی شده برای انتخاب کارگران بسیجی نخبه به شمار می‌آیند.

تیموری با بیان اینکه انتخاب کارگران بسیجی بار اجرا می شود از مدیران بنگاه‌های اقتصادی سراسر کشور خواست با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.nfsad.ir کارگران بسیجی نخبه خود را تا پایان آبان امسال معرفی کنند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان