تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

رد درخواست اعاده دادرسی پرونده سیامک نمازی/ تقاضای محمد باقر نمازی هنوز در حال بررسی است

وکیل باقر و سیامک نمازی آخرین وضعیت پرونده موکلان خود را تشریح کرد.
رد درخواست اعاده دادرسی پرونده سیامک نمازی/ تقاضای محمد باقر نمازی هنوز در حال بررسی است
رویداد۲۴ مهرداد قربانی درباره آخرین وضعیت پرونده باقر و سیامک نمازی اظهار کرد: پرونده آقای سیامک نمازی الان در شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور بوده و تقاضای اعاده دادرسی مطرح شده است. با توجه به اینکه ایشان در بازداشت به سر می‌بردند، پرونده ایشان خارج از نوبت به شعبه ارجاع شد و رسیدگی کردند.

وی ادامه داد: آنچه در سایت مشاهده می‌شود، حکایت از رد اعاده دادرسی آقای سیامک نمازی دارد، ولی متاسفانه رای شعبه هنوز به دست بنده نرسیده است.

وکیل پرونده نمازی‌ها با بیان اینکه ایشان در حال تحمل کیفر است، گفت: حکم ایشان ده سال بوده و هنوز تعیین وثیقه یا امکاناتی برای اینکه از مرخصی استفاده کنند، فراهم نشده است.

قربانی با بیان اینکه محمدباقر نمازی پدر سیامک نمازی است، گفت: محمدباقر نمازی به دلیل کهولت سن به شدت بیمار است و هر یکی، دو ماه کماکان به پزشکی قانونی معرفی می‌شود. پزشکی قانونی اینکه ایشان باید تحت درمان و مداوا باشد را تایید کرد و موکلم در منزل به سر می‌برند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مدتی که محمدباقر نمازی در منزل به سر می‌برد جزو مدت محکومیتش محسوب می‌شود؟، گفت: حسب ظاهر داخل در محکومیت نیست و داخل در مرخصی است. محمدباقر نمازی هم به مدت ده سال محکوم شده است.

این وکیل دادگستری گفت: درخواست اعاده دادرسی محمدباقر نمازی هنوز وارد شعبه نشده و در نوبت قرار گرفته، ولی درخواست اعاده دادرسی برای آقای سیامک نمازی اعلام ردش در سایت آمده و باید به قم بروم و آن را تحویل بگیرم. پرونده محمدباقر نمازی هم در همان شعبه ۳۳ قم است.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان