تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
فرمانده قرارگاه عمار:

کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانیم اسرائیل را بگیریم

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار گفته کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانیم اسرائیل را بگیریم.

کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانیم رژیم صهیونیستی را بگیریم

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه گذشته در ویژه برنامه دهه فجر و شهادت حضرت زهرا (س) که در محل مسجد جامع سبزوار برگزار شد، گفت: مهم‌ترین راه مقابله با نقاق شناخت کامل امام خمینی (ره) است و همه ما برای جلوگیری‌از هرگونه نفاقی به‌شناخت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برسیم.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار افزود: جنگ صفین به‌دلیل بی‌بصیرتی و عدم مقاومت از دست رفت و یاران حضرت علی (ع) شکست خوردند و با الگوبرداری از دلایل حضرت یاران حضرت (ع) باید بصیرت و شناخت کامل داشته باشیم.

وی با اشاره به اهداف شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مقدمه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است و بستر‌های ظهور امام زمان (عج) در جامعه فراهم شود، یعنی نقطه‌ای که امام زمان (عج) می‌آید، باید امن شود.

طائب ادامه داد: باید منطقه و جهان را برای حضور امام زمان (عج) امن شود، چرا که دشمنان در گذشته می‌خواستند امام زمان (عج) را به‌شهادت برسانند.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه در اسلام شمشیر برای دفاع است و اگر هیچگونه هجوم و حمله‌ای نباشد، شمشیر دیگر کاربردی ندارد، گفت: امام زمان (عج) زمانی ظهور می‌کند که تمامی سلاح‌های علیه او از کار بیفتد و با تلاش مسلمانان جهان باید این موضوع محقق شود.

وی افزود: مسلمانان همیشه ثابت کرده‌اند که با حجت الهی می‌توانیم سلاح‌ها علیه امام زمان (عج) را از کار بیندازیم.

طائب با بیان اینکه خط قرمز دنیا سوال از رژیم صهیونیستی است و متاسفانه هر غلطی که علیه مسلمانان انجام دهد، مصون است، ادامه داد: به‌برکت انقلاب اسلامی تاکنون رژیم صهیونیستی به‌اهداف خود در جهان نرسیده است، چرا که ایران اسلامی سلاح رژیم صهیونیستی را از کار انداخته است.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار بیان کرد: برای رسیدن به‌شرایط ظهور امام زمان (عج) باید رژیم‌صهیونیستی از بین برود و همچنین ارتباط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی برای اسلام خطرناک است.

وی با اشاره به اهداف کشور‌های غربی طی ۴۰ سال اخیر برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی‌های خود اطلاعاتی را به‌جهانیان لو می‌دهد که با کلی هزینه و سرمایه‌گذاری نمی‌توان به‌دست آورد.

طائب گفت: براساس گفته‌های رئیس جمهور آمریکا، ایران اسلامی می‌توانست در کمتر از ۱۲ دقیقه خاورمیانه را بگیرد و از زمانی که ایران در شرایط تحریم قرار گرفته، درگیر کف خیابان‌ها شده است.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: مقصود ترامپ از خاورمیانه رژیم صهیونیستی است، چرا که اگر ایران اسلامی با رژیم صهیونیستی درگیر شود، در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانیم رژیم صهیونیستی را بگیریم.

وی با بیان اینکه ترامپ رژیم صهیونیستی را به خاورمیانه تشبیه می‌کند، افزود: همچنین ترامپ در سخنرانی‌های خود اعلام کرده که از ایران بازی خورده و با برجام به‌دنبال تغییر ایران رفتار در سطح بوده است.

طائب در خصوص خروج آمریکا از برجام، بیان کرد: مقام معظم رهبری چندین بار به مسؤولان ما اعلام کرده بود که به‌غرب اعتمادی ندارم، ولی متاسفانه مذاکره‌کنندگان به فرمایشات رهبری توجهی نکردند و اکنون مذاکره‌کنندگان ما نتیجه فرمایشات رهبری رسیده‌اند که دیر است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان