تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

انتخاب یک مسلمان به عنوان رییس ستاد انتخاباتی سندرز/ مردم ظرف ۱۰ ساعت ۳.۳ میلیون دلار به ستاد سندرز کمک کردند

برنی سندرز، سناتور ۷۷ ساله ایالت ورمونت روز گذشته اعلام کرد که برای دومین بار وارد کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا خواهد شد. او در صفحه رسمی توییتر خود با انتشار یک ویدئو از این تصمیم خود خبر داد.
انتخاب یک مسلمان به عنوان رییس ستاد انتخاباتی سندرز/ مردم ظرف ۱۰ ساعت ۳.۳ میلیون دلار به ستاد سندرز کمک کردند
رویداد۲۴  برنی سندرز در صفحه توییتر خود نوشت: «من اعلام کاندیداتوری می‌کنم. من از شما می‌خواهم که امروز به من به عنوان جزئی از کمپینی مردمی و تاریخی بپیوندید که دستکم با یک میلیون عضو در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.»
 
 
بر اساس گزارشها، به نظر می‌رسد برنی سندرز روش جدیدی را برای تامین مالی کمپین انتخاباتی خود در پیش گرفته است.

روز گذشته اعلام کرد که ظرف ۱۰ ساعت توسط ۱۲۰ هزار نفر در مجموع ۳.۳ میلیون دلار پول جمع شده است. این آمار توسط یک منبع آگاه در کمپین سندرز منتشر شده.
 
این آمار تقریبا دو برابر ۱.۵ میلیون دلاری است که سناتور کاملا هریس ظرف ۲۴ ساعت اول آغاز به کار کمپین خود جمع کرده بود. تا امروز این دموکرات کالیفرنیایی رکورد جمع آوری کمک مالی در روز اول را در دست داشت.
 
ترامپ در واکنش به کاندیداتوری سندرز گفت: او رقابت بسیار خوبی در انتخابات پیش داشته، اما خودش معتقد است که دوره سندرز گذشته است.
 
ترامپ روز گذشته چند سوال مطرح کرده و یکی از این سوالات خطاب به سندرز بود. او گفت: من از سندرز خوشم می‌آید، او سرسخت است. با این حال مشکل او این است که نمیداند چه می‌خواهد.
 
ترامپ گفته کاندیدا‌های زیادی وارد خواهند شد، ولی فقط یک نفر برنده می‌شود احتمالا این یک نفر خودش خواهد بود.

برنی سندرز یک مسلمان را ریس کارزار انتخاباتیش کرده است. «فیض شکیر» نخستین آمریکایی مسلمان است که ریس ستاد یک کاندید عمده ریاست جمهوری میشود.
 
«برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمونت و رقیب هیلاری کلینتون در مرحله مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا، تنها دموکرات و در کل، تنها سناتوری بود که در رای‌گیری آذرماه سال۹۵ در مجلس سنا به طرح تمدید ۱۰ ساله تحریم‌های ایران رای نداد.

مجلس سنای آمریکا  با ۹۹ رای موافق از مجموع ۱۰۰ رای، قانون تحریم‌های ایران را برای یک دوره ۱۰ ساله دیگر را تمدید کرد.
 
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان