تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

استعفای یک فرمانده سپاه برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم

برخی منابع خبری از استعفای سردار محمدصالح جوکار، معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم خبر می‌دهند.

استعفای یک فرمانده ارشد نظامی برای حضور در انتخابات مجلس

رویداد۲۴  سردار محمدصالح جوکار، معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران برای حضور در انتخابات مجلس از مسئولیت خود استعفا داد. 

در سال ۹۶ سرلشکر محمدعلی جعفری "فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار محمدصالح جوکار را به عنوان معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران منصوب کرده بود.

سردار جوکار متولد ۱۳۳۶ در شهر یزد است، وی تا سال ۱۳۸۸ فرماندهی سپاه استان‌های یزد، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، و ... را بر عهده داشته است. «جوکار، دانش آموخته رشته تهدیدات امنیت ملی در دانشگاه دفاع ملی است.»

نمایندگی مردم یزد، عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و ریاست سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کشور بخش از دیگری فعالیت‌های سردار جوکار است.

نماینده سابق مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی؛ مهم‌ترین دلیل شرکت خود را در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی را عشق به مردم و خدمت به ملت ایران برشمرد.

وی از ثبت نام خود در حوزه‌های انتخابی شهرستان‌های یزد و اشکذر خبر داد و گفت: امیدوارم با اعتماد و انتخاب مردم این دو حوزه زمینه خدمت  برای اینجانب فراهم گردد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
متاسفم سہمیہ تکمیل است
یہ جا برای استانہای ذکر شدہ ھست ھشتصد و سی میلیون تومان
یزد یکمیلیاردو صد تا دیویست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان