تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، یورو، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۷/۰۶

قیمت دلار امروز هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است. همچنین در بازار تهران قیمت طلای ۱۸ عیار ۴۰۸ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۳ هزار تومان ارزش گذاری شده است.
قیمت ارز، دلار،یورو، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۷/۰۶
رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به دیروز ۴ میلیون و ۲۳ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۴ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۸ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۵۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۸ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۵۰۶.۴ دلار معامله می‌شود.

در حالی که پس از انتشار گزارش‌هایی از احتمال حذف شرکت‌های چینی از بورس آمریکا سرمایه گذاران به سمت بازار‌های امن روی آورده اند، دیروز بخشی از کاهش قیمت بیش از یک درصدی قیمت طلا خنثی شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا که در اواخر جلسه دیروز تا ۱۴۸۶ دلار و ۶۰ سنت پایین آمده بود، در پایان معاملات روزانه با ۰.۵۲ درصد کاهش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به ۱۴۹۷ دلار و یک سنت رسید. قیمت فلز زرد در این هفته حدود ۱.۲ درصد کاهش داشت. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز با ۰.۵۸ درصد کاهش به ۱۵۰۶ دلار و ۴۰ سنت رسید.

یک منبع آگاه گفت، ترامپ قصد دارد در چهارچوب یک سری اقدامات گسترده برای محدود کردن سرمایه گذاری‌های آمریکا در چین، شرکت‌های چینی را از فهرست شرکت‌هایی که سهامشان در بورس آمریکا عرضه می‌شود حذف نماید.

اوایل جلسه دیروز به دلیل تردید‌ها در مورد اینکه آیا فدرال رزرو در ماه اکتبر باز هم نرخ بهره را کاهش خواهد داد یا نه، ارزش دلار به بالاترین رقم ۳ هفته گذشته رسیده بود و قیمت طلا نیز تا ۱.۳ درصد سقوط کرده بود.
قیمت ارز، دلار،یورو، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۷/۰۶

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۷/۰۶

 
صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۲۴۷ تومان و ۸ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۳۳۰ تومان و ۵ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار و ۹۱۵ تومان و یک ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار نسبت به روز کاری قبل ثابت مانده و یورو و پوند کاهش یافته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۴ تومان و ۷ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.
قیمت ارز، دلار،یورو، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۷/۰۶
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان