تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

لباس فضانوردی ایرانی آذری جهرمی که سوژه فضای مجازی شد

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در توییتر خود عکسی از یک لباس فضانوردی در کنار پرچم ایران را با هشتگ «آینده روشن» منتشر کرد که با واکنش دیگر کاربران مواجه شد. پس از آن کاربران توییتر در صفحات شخصی خود با انتشار عکس لباس عجیب فضا نوردان توسط جهرمی واکنش نشان دادند.
رویداد۲۴ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در توییتر خود عکسی از یک لباس فضانوردی در کنار پرچم ایران را با هشتگ «آینده روشن» منتشر کرد که با واکنش دیگر کاربران مواجه شد. بسیاری با انتشار تصویر اصلی از همان لباس فضانوردی مدعی شدند این لباس فضانوردی مخصوص جشن هالووین است و قیمت آن هم بیست دلار است. آذری جهرمی که پیش از این هم بار‌ها سوژه فضای مجازی شده بود، این بار با هشتگ لباس فضانوردی سوژه شده است.

لباس فضانوردی آذری جهرمی
ماجرا از جایی آغاز شد که لحظاتی پس از انتشار تصویر لباس فضانوردی ایرانی توسط آذری جهرمی، مخاطبان تصاویری را منتشر کردند که نشان میداد این لباس فضانوردی مخصوص کودکان است که آرم ناسا از روی آن پاک شده است. فضای توییتر و سایر رسانه‌ها پر شده است از تصاویر لباس فضانوردی و توییت آذر جهرمی.

کاربری «آوند» با مقایسه تصویر منتشر شده در توییتر آذری جهرمی با لباس‌های فضانوردی مخصوص جشن هالووین که با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند، مدعی شد وزیر ارتباطات آرم ناسا را کنده و پرچم ایران را روی آن چسبانده است.

توییت جنجالی وزیر البته به همین جا ختم نشد. آذری جهرمی در پاسخ به پرسشی یکی از کاربران درباره روند مقابله با سرویس‌های ارزش افزوده، نوشت: «حاجی دهنم صاف شده. ولی خدا بزرگه. دو هفته‌ای بهم زمان بدید.» برخی از توییت‌های درباره لباس فضانوردی و آذرجهرمی را مشرق منتشر کرده است.
لباس فضانوردی ایرانی
لباس فضانوردی ایرانی
لباس فضانوردی ایرانی
لباس فضانوردی ایرانی
لباس فضانوردی ایرانی
لباس فضانوردی ایرانی
لباس فضانوردی ایرانی
لباس فضانوردی ایرانی
لباس فضانوردی ایرانی
منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان