تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
اسفنانی خبر داد؛

کشف ۵۰۰ هزار ماسک احتکار شده در تهران/ مردم تخلفات را به شماره ۱۳۵ اطلاع دهند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه از کشف بیش از ۵۰۰ هزار ماسک در یک انبار خبر داد.
احتکار ماسک
رویداد۲۴ محمدعلی اسفنانی، درباره این‌که گفته می‌شود به مقدار قابل توجه ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با بیماری کرونا وجود دارد، اما در داروخانه‌ها و بازار به فروش نمی‌شود، سازمان تعزیرات چه اقدامی در این خصوص انجام داده است، گفت: سازمان تعزیرات از روز ۵ شنبه نظارت جدی بر روی توزیع اقلامی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده آغاز کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: با بخش‌نامه‌ای که وزیر بهداشت هم دادند همکاری خوبی بین سازمان تعزیرات و وزارت بهداشت صورت گرفت و این همکاری ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در چندین محور با کسانی که سعی داشتند در خصوص عرضه ماسک و مواد ضدعفونی کننده اخلال ایجاد کنند، برخورد کردیم.

اسفنانی افزود: تخلفاتی از جمله گران فروشی، احتکار و یا اجبار مردم به خرید اجناس دیگر هنگام خرید ماسک یا مواد ضدعفونی صورت گرفت که با آن‌ها برخورد کردیم.

وی گفت: انباری را کشف کردیم که در آن بیش از ۵۰۰ هزار ماسک احتکار شده بود که با هماهنگی با وزارت بهداشت و درمان در حال تحویل و توزیع آن‌هاهستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در پایان تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم اگر جایی گران فروشی و یا احتکار را مشاهده کردند حتما به ما با تماس به شماره ۱۳۵ اطلاع دهند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ویروس کرونا ، احتکار
نظرات شما
پیشخوان