تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا ۱۳۹۸/۱۲/۲۸

صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، `بیست و هشتم اسفندماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا ۱۳۹۸/۱۲/۲۸

رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و طرح قدیم ۵ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان است. ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۵ هزار تومان تعیین شده و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۰۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۱۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۵۰۳ دلار معامله می‌شود.

نرخ سکه و طلا در ۲۸ اسفند ۹۸​
محصول نرخ(تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶.۱۰۰.۰۰۰
سکه طرح امامی ۵.۹۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۳.۱۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۱.۷۸۰.۰۰۰
سکه گرمی ۹۸۰.۰۰۰
اونس جهانی یک هزار و ۵۱۱ دلار و  ۸۴ سنت
طلای ۱۸ عیار ۶۰۰.۲۱۰

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۶ هزار تومان، درهم امارات ۴ هزار و ۴۸۰ تومان، یورو ۱۷ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.


بیشتربخوانید:
قیمت جهانی طلا امروز ۹۸/۱۲/۲۷


صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۷ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان