تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹

بازگشت قیمت سکه به کانال ۱۰ میلیون تومانی

نائب رئیس دوم اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: با وجود افت شدید قیمت دلار، اما طلا و سکه این هفته را با روند صعودی قیمت‌ها آغاز کردند.

قیمت سکه و طلارویداد۲۴ طلامحمد کشتی آرای، در خصوص آخرین تحولات بازار طلا و سکه اظهار کرد: قیمت انس جهانی طلا طی هفته گذشته بیش از ۹۰ دلار افزایش یافت و این افزایش قیمت در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

وی افزود: اواسط هفته گذشته نیز نرخ دلار در بازار‌های داخلی با افت بیش از ۴ هزار تومانی مواجه شد که در آن روز‌ها قیمت طلا و سکه نیز در داخل کاهش یافت، اما افزایش انس جهانی قیمت‌ها را در بازار بازگرداند.


بیشتر بخوانید: مَزِه گرانی سر سفره طلا؛ ارز آرام گرفت


نائب رئیس دوم اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران بیان کرد: قیمت دلار این روز‌ها با ثبات همراه است، اما به نظر می‌رسد قیمت جهانی طلا روند صعودی خود را البته به شدت کمتر ادامه دهد که نتیجه این‌ها افزایش نسبی قیمت طلا و سکه در بازار‌های داخل است.

وی با ذکر این مطلب که امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۶ هزار تومان معامله شد تصریح کرد: امروز هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت سکه ، قیمت طلا
نظرات شما
پیشخوان