تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹

هشدار حذف متقاضیان طرح ملی مسکن تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم واریز آورده تا ۲ هفته آینده خبر داد. وی با اشاره به این که از این تعداد تنها ۵۴ نفر واریز وجه داشته اند، افزود: ضروری است تمام شهروندان استان تهران که تاکنون پیامک افتتاح و واریز وجه دریافت کرده‌اند ظرف ۲ هفته آینده نسبت به واریز وجه اقدام کنند

مسکن ملیرویداد۲۴ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم واریز آورده تا ۲ هفته آینده خبر داد.

خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این که بیش از 73 هزار واحد جهت ساخت اقدام ملی در برنامه استان تهران پیش بینی شده است و 3700 نفر احراز شرایط شده اند، اظهار کرد: در این زمینه نکته حائز اهمیت این است که تاکنون در مجموع 1000 نفر اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: افزایش ۵۱ درصدی معاملات مسکن کشور در تیر ماه


وی با اشاره به این که از این تعداد تنها 54 نفر واریز وجه داشته اند، افزود: ضروری است تمام شهروندان استان تهران که تاکنون پیامک افتتاح و واریز وجه دریافت کرده‌اند ظرف 2 هفته آینده نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا در سامانه طرح ملی مسکن باقی بمانند، در غیر اینصورت مشمول دستور العمل حذف از طرح خواهند شد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان