تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

تمدید مهلت واریز وجه خودرو‌های فروش فوق العاده ایران‌خودرو تا بیستم مرداد

معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از تمدید مهلت برای واریز وجه خودرو‌های طرح فروش فوق العاده تا دوشنبه بیستم مردادماه خبر داد.

فروش فوق العاده ایران‌خودرو

  رویداد۲۴بابک رحمانی، ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم، افزود: با توجه به تعطیلی روز شنبه و بنابرخواست برخی از مشتریان که نیاز به مراجعه به بانک داشتند، مهلت واریز وجه تا دوشنبه بیستم مردادماه تمدید شد.

وی با تاکید بر قابل تمدید نبودن این زمان، از مشتریان لیست اصلی و ذخیره اعلام شده خواست تا حتما وجوه مورد نظر را تا دوشنبه واریز کنند.
بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌های داخلی ۹۹/۰۵/۱۶
رحمانی افزود: عدم واریز، به منزله انصراف از ثبت نام قطعی خواهد بود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در پایان با بیان اینکه خودرو‌های فروش فعلی را زودتر از موعد تحویل سه ماهه واگذار خواهیم کرد، گفت: برنامه فروش فوق العاده بعدی نیز پس از واگذاری تعهدات ایجاد شده در فروش جاری برنامه ریزی خواهد شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بهنام حسن پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
در قرعه کشی طرح فوق العاده ایرانخودرو مرداد 1399 برنده اعلام شدم ولی یک روز بعد پیامک اومد برام که شما در خانواده دارای پلاک فعال هستید. پیگیری کردم و با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتری ایرانخودرو تماس گرفتم و آنها گفتند در خانوار شما پلاک فعال وجود دارد. بعد متوجه شدم منظورشان پدرم است که خودرو دارد. من یکسال است که ازدواج زسمی کردم و از خانواده پدرم جدا هستم . فقط به خاطر اینکه به پدر پیرم کمکی شده باشه یارانه ام رو جدا نکردم. شرکت محترم ایرانخودرو هم از طریق یارانه ها استعلام رو انجام داده. من نمی دونم پس نقش ثبت احوال اینجا چی شد؟ چرا از ثبت احوال استعلام نمی گیرن. الان اینجا حق من ضایع شده. واقعا اسلام همین است؟
نظرات شما
پیشخوان