تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹
در بازدید از گروه خودروسازی سایپا

وزیر صمت: در شرایط فعلی، شاهین سایپا خودرو خوب و مناسبی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت، محصول جدید گروه خودروسازی سایپا را خودرویی خوب و مناسب توصیف کرد و گفت: در شرایط فعلی، شاهین به عنوان یک خودرو با طراحی داخلی، محصولی خوب و مناسب برای بازار ایران است.
وزیر صمت: در شرایط فعلی، شاهین سایپا خودرو خوب و مناسبی است
رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، علیرضا رزم حسینی همزمان با بازدید از گروه خودروسازی سایپا با اشاره به افزایش نرخ ارز در سال‌های اخیر گفت: این افزایش موجب شد که صنعت خودرو کشور دچار بحران شود، اما در شرایط فعلی که شاهد ثبات نرخ ارز هستیم، احتمال اینکه وضعیت سایپا بهتر شود، وجود دارد.

رزم حسینی با بیان اینکه سایپا به تعهداتش به خوبی عمل کرده است، ادامه داد: خوشبختانه سایپا محصول جدیدی به نام شاهین آماده عرضه در بازار دارد که با طراحی ایرانی تولید شده و برای بازار ایران مناسب است.

وی به برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت خودرو نیز اشاره کرد و افزود: اگر ما به سمت رقابتی کردن صنعت خودرو حرکت کنیم، قطعا وضعیت خودروسازان داخلی بهتر خواهد شد و آن‌ها افزایش تولید خواهند داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص اقدامات سایپا در دو سال اخیر مبنی بر خروج پراید از خط تولید، آغاز تولید انبوه شاهین و طراحی نخستین کراس‌اوور ایرانی در شرایط تحریم و شیوع کرونا نیز گفت: وزارت صمت به ادامه این روند کمک خواهد کرد و در این زمینه با اقداماتی از جمله تامین ارزی و مالی، بسته بسیار خوبی در دو ماه گذشته تهیه شد، تا با کمک بانک مرکزی و رقابتی کردن فضای صنعت خودرو شاهد افزایش کمیت و کیفیت خودرو‌های تولیدی باشیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات شما
پیشخوان