تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۹

درخواست جانی دپ برای رویارویی مجدد با امبر هرد

جانی دپ درخواست کرده است که دادگاه شکایت او از نشریه سان که او را "ضارب همسر" سابقش "امبر هرد" خوانده بود مجدداً برگزار شود.
درخواست جانی دپ برای رویارویی مجدد با امبر هرد
رویداد۲۴ دیلی میل پنجشنبه ۲۴ دسامبر گزارش داده است که بازیگر ۵۷ ساله "دزدان دریایی کارائیب" (Pirates of the Caribbean) از "دادگاه استیناف" درخواست کرده تا مجدداً به اتهام مطرح شده از سوی نشریه بریتانیایی رسیدگی شود. قاضی این دادگاه علیه دپ حکم صادر کرد و گفت اتهامات نشریه "اساساً درست" بوده‌اند.

دپ بنابر گزارش "دیلی میل" ادعا می‌کند که دادگاه عادلانه‌ای برای او برگزار نشده و حکم قاضی "به‌روشنی اشتباه" است. "دیوید شربورن" وکیل دپ از "دادگاه استیناف" درخواست کرده است که "این رأی را کنار بگذارد و دستور برگزاری دادگاه جدیدی را صادر کند" چرا که قاضی پرونده در بررسی دقیق شواهد و مدارک ناتوان بوده است.

به گزارش ۳۰ نما شایعه بازی "امبر هرد" در نقش یک پرنسس دیزنی در حالی به گوش می‌رسد که دپ به دنبال شکست در پرونده شکایت از "سان" از چندگانه‌ی "جانوران شگفت‌انگیز" (Fantastic Beasts ۳) توسط برادران وارنر کنار گذاشته شد، هرچند که دستمزد ۱۶ میلیون دلاری خودش را به صورت کامل دریافت کرد.

به‌رغم اعتراض هواداران دپ، هرد همچنان قرار است در دنباله‌ی "آکوامن ۲" (Aquaman ۲) و "لیگ عدالت" (Justice League) "زک اسنایدر" ظاهر شود. هرد به تازگی در سریال "ایستادگی" (The Stand) شبکه‌ی CBS هم دیده شده است.
 
منبع: ایران آرت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جانی دپ ، امبر هرد
نظرات شما
پیشخوان