تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

اعطای بیش از ۱۱۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی به بنگاه‌های اقتصادی

در ۹ ماه ابتدای سال جاری سهم بخش‌های مختلف اقتصادی و بنگاه‌ها از سبد اعتباری بانک ملی ایران بیش از یک هزار و ۱۱۶ هزار میلیارد ریال بوده است.

بانک ملی

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، طی مدت مذکور یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۵۵۴ فقره تسهیلات توسط این بانک به بنگاه‌های مختلف اقتصادی پرداخت شده که ارزش ریالی این تسهیلات بیش از یک هزار و ۱۱۶ هزار میلیارد و ۶۷ میلیارد ریال بوده است.

کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و... بخش‌هایی هستند که سهمی را از سبد اعتباری این بانک به خود اختصاص داده اند.

سهم بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش‌های اقتصادی طی این مدت، بالغ بر ۶۴ هزار و ۷۱۳ فقره به ارزش ۴۸ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال بوده است.

همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۱۲ هزار و ۴۲۳ میلیارد ریال تسهیلات در ۲۹ هزار و ۱۸۴ فقره به بخش مسکن و ساختمان پرداخت شده است.

همچنین این بانک در راستای حمایت از بخش صنعت و معدن کشور در مدت مذکور بالغ بر ۲۵۹ هزار و ۴۶۷ میلیارد ریال تسهیلات در ۳۴ هزار و ۱۲۱ فقره پرداخت کرده است.

بنگاه‌های بخش بازرگانی نیز ۱۲۷ هزار و ۳۰۱ فقره تسهیلات به ارزش ۱۴۹ هزار و ۴۷۷ میلیارد ریال دریافت کرده اند.

همچنین سهم بخش خدمات نیز از مجموع این تسهیلات ۹۲۹ هزار و ۹۷۹ فقره به ارزش ۶۴۴ هزار و ۲۶ میلیارد ریال و سهم بخش صادرات نیز ۲۵۶ فقره به ارزش دو هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان