تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

معاون وزیر صمت: پلتفرم جامع خدمات خودرویی، رضایت مشتری را در پی دارد

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم رونمایی پلتفرم جامع خدمات خورویی گفت: ارایه خدمات بهتر با استفاده از فناوری اطلاعات و نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند توانمندی شرکت‌های خودروساز و بیمه‌گر را در ارائه خدمات به مردم افزایش دهد.

پلتفرم جامع خدمات خودرویی، رضایت مشتری را در پی دارد

رویداد۲۴ محسن صالحی‌نیا افزود: نرم‌افزار «بسپُر» می‌تواند موجب سهولت، کاهش هزینه، افزایش شفافیت و افزایش رضایت‌مندی مشتریان و افزایش سرعت و دسترسی بهتر به خدمات خودرویی شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های بین‌المللی و شرایط سخت کرونایی گفت: با تمام شرایط، اتفاق‌های خوبی در صنعت خودرو رقم خورد و توانستیم سال جهش تولید را با تولید قریب به یک میلیون دستگاه خودرو به پایان برسانیم.

معاون وزیر صمت افزود: صنعت خودرو کشور با تعهد، مدیریت مطلوب و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه تولید پیشرو بوده که شاهد آن، افزایش مناسب میزان تولید و عرضه خودرو به بازار است.

معاون وزیر صمت، خودروسازی را از محور‌های مهم توسعه در صنایع بزرگ خواند و گفت: طراحی و تولید محصولات جدید با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش میزان ساخت داخل برای کاهش وابستگی و ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش، ارتقای استاندارد‌ها و تولید موتور‌های کم‌مصرف سرفصل‌هایی است که با تعامل مراکز دانش‌بنیان کشور کماکان باید در کانون فعالیت‌های خودروسازان باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان