تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

شاهین سایپا با نمایشگر سراتویی آماده تحویل است/ استقبال مشتریان شاهین از حق انتخاب مالتی‌مدیا

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد با هدف تسریع در تکمیل‌کاری، تجاری‌سازی و تحویل محصولات شاهین و نیز استقبال بسیار خوب مشتریان دارای حواله سررسید شده، امکان انتخاب نمایشگر (مالتی مدیا) سراتویی را برای همه مشتریان فراهم کرده و حواله‌داران شاهین می توانند، پیش از صدور دعوتنامه نیز مالتی مدیای خود را انتخاب کرده تا در روند تحویل خودرو تسریع شود.

شاهین سایپا با نمایشگر سراتویی آماده تحویل است/ استقبال مشتریان شاهین از حق انتخاب مالتی‌مدیا

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، عدم تامین به موقع توسط یکی از شرکت‌های سازنده قطعات به دلیل مشکلات و محدودیت‌های جاری، تامین برخی قطعات خودرو‌ها از جمله نمایشگر شاهین، تجاری سازی و تکمیل و تحویل این خودرو‌ها را براساس زمان اعلام شده در قرارداد با تاخیر مواجه کرده است.

بر این اساس با دستور ویژه مدیرعامل گروه سایپا و طی یک برنامه‌ریزی فشرده اقدامات فنی و مهندسی برای ایجاد امکان نصب یک نمایشگر دیگر عملیاتی شد و در حداقل زمان مالتی مدیای سراتویی (ساخت کشور کره جنوبی) روی تعدادی از شاهین‌های تولیدی نصب شد و مشتریانی که نوبت تحویل خودرو آن‌ها فرا رسیده بود با استقبال از این ابتکار و ثبت موافقت در سایت سایپا خودروی خود را تحویل گرفتند.

برهمین اساس و با توجه به احتمال ادامه مشکلات موجود در تامین این قطعه توسط سازنده تا مدتی دیگر، سایپا تصمیم گرفته و اعلام کرده است که سایر خریداران شاهین نیز در صورت تمایل می‌توانند خودرو خود را با نمایشگر سراتویی تحویل بگیرند.

براساس اعلام گروه خودروسازی سایپا، همزمان با اتخاد و اجرای این تصمیم برای تکمیل و تحویل خودرو‌های شاهین، تلاش برای تامین قطعات از پیش برنامه ریزی شده برای شاهین با جدیت ادامه دارد.

لازم به ذکر است که نمایشگر جایگزین شده در محصولات شاهین که مشتریان حق انتخاب آن را دارند، ساخت کشور کره جنوبی است و بر اساس استاندارد کیفی و الکتریکی شرکت کیا طراحی شده است. از نظر ابعاد صفحه نمایش، مانیتور سراتویی مشابه نمایشگر قبلی بوده و قابلیت اتصال به دوربین دنده عقب، درگاه‌های ورودی مختلف، پخش فرمت‌های مختلف تصویری و صوتی، رهیاب ماهواره ای، قابلیت اتصال مستقیم به تلفن‌های همراه آیفون و سیستم عامل‌های IOS و… را دارد. همچنین قیمت، گارانتی و ضمانت کیفی نمایشگر سراتویی بیشتر از نمایشگر دیگر است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات شما
پیشخوان