تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
علی‌محمد نمازی:

جبهه اصلاحات از مهرعلیزاده و همتی حمایت نمی‌کند/ اصلاح‌طلبان پس از هاشمی، یکپارچگی خود را از دست دادند

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: در سال ۹۶ نیز به دلیل اینکه در دوره اول آقای روحانی خوب عمل کرده بود و با امضای برجام بسیاری از مشکلات کشور حل شده بود آقای خاتمی مجدد از روحانی حمایت کرد، اما همتی و مهرعلیزاده موقعیت روحانی را ندارند که اصلاحات بخواهد از آن‌ها حمایت کند.

جبهه اصلاحات از مهرعلیزاده و همتی حمایت نمی‌کنند/ اصلاح‌طلبان پس از مرگ مرحوم هاشمی، یکپارچگی خود را از دست دادند

رویداد۲۴ علی محمد نمازی، عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره حمایت جبهه اصلاحات از مهرعلیزاده و نامه وی به بهزاد نبوی، اظهار کرد: این سوال را باید از خود آقای نبوی بپرسید، اما شخصی بنده این است که، جبهه اصلاحات در این دوره از انتخابات کاندیدایی ندارد و قصد حمایت از مهرعلیزاده و همتی هم ندارد، چراکه دو نفر هستند و به سادگی نمی‌توان درخصوص آن‌ها به جمع بندی رسید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سید محمد خاتمی از همتی و یا مهرعلیزاده حمایت خواهد کرد؟ گفت: بنده خبر ندارم نظر آقای خاتمی درخصوص این دو نامزد چیست، اما روند انتخابات فعلی فکر نمی‌کنم چنین اجازه‌ای را دهد.

نمازی تصریح کرد: در سال ۹۲ آقای روحانی با روزمه قوی و از جبهه اصولگرایان وارد انتخابات شد، اما به دلیل اینکه رزومه قوی داشتند و برنامه‌های خوبی ارائه دادند و جبهه اصلاحات هم کاندیدایی را در آن زمان نداشت به عنوان کاندیدای استیجاری مورد حمایت مرحوم هاشمی رفسنجانی و خاتمی قرار گرفت، اما در حال حاضر آقای هاشمی دیگر در قید حیات نیست و جبهه اصلاحات هم بعد از درگذشت وی آن یکپارچگی سابق را ندارد.


بیشتر بخوانید: محسن رضایی مقابل رئیسی ایستاد/ دوقطبی درون جناحی انتخابات ۱۴۰۰


وی افزود: در سال ۹۶ نیز به دلیل اینکه در دوره اول آقای روحانی خوب عمل کرده بود و با امضای برجام بسیاری از مشکلات کشور حل شده بود آقای خاتمی مجدد از روحانی حمایت کرد، اما شرایط امروز مانند سال ۹۲ و ۹۶ نیست و همتی و مهرعلیزاده هم موقعیت روحانی را ندارند که اصلاحات بخواهد از آن‌ها حمایت کند.

عضو حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: زمینه برای جذب کاندیدای استیجاری وجود ندارد، درست است که آقایان همتی و مهرعلیزاده اصلاح طلب هستند، اما به دلیل اینکه کاندیدای اصلی ما نبودند به همین دلیل کاندیدای نیابتی محسوب می‌شوند؛ درحال حاضر هم به دلیل انتقاداتی که به روحانی شده است و کارشکنی توسط جبهه مقابل برای وی ایجاد شده است آرای مردم در این دوره از انتخابات به سمت اصولگرایان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان