تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

ناطق نوری نتوانست در انتخابات رای دهد؟

فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری، شورا‌های شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (جمعه) با دستور وزیر کشور در حدود ۶۷ هزار شعبه شهری و ۷۵ هزار شعبه روستایی آغاز شد.

چرا ناطق نوری نتوانست رای دهد؟

رویداد۲۴ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به دلیل اقامت در حوزه انتخابیه لواسانات مجاز به شرکت در انتخابات شورای شهر تهران نشد.

برخی از رسانه ها مدعی شدند حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به دلیل اقامت در حوزه انتخابیه لواسانات مجاز به شرکت در انتخابات شورای شهر تهران نشد.

ناطق نوری که صبح امروز به منظور شرکت در انتخابات به حسینیه ارشاد رفته بود، دستگاه احراز هویت مستقر در شعبه وی را به دلیل اقامتش در حوزه انتخابیه لواسانات مجاز به شرکت در انتخابات شورای شهر تهران ندانست.


بیشتر بخوانید: ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی معترض شد


در همین رابطه رئیس دفتر ناطق نوری ضمن تکذیب این ادعا، گفت: ایشان در ابتدای ساعات رأی گیری در حسینیه ارشاد حضور یافته و در هر چهار انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، شورا‌های شهر تهران و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رأی خود را به صندوق انداخته است.

گفتنی است، فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری، شورا‌های شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (جمعه) با دستور وزیر کشور در حدود ۶۷ هزار شعبه شهری و ۷۵ هزار شعبه روستایی آغاز شد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: انتخابات ، ناطق نوری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان