تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

مخبر: وزرا قول‌های خود را احصا کنند/ ماهانه اجرای وعده‌ها را پیگیری می‌کنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت:هر وزیری باید قول‌های رئیس جمهور و خود را احصا کند تا ما بتوانیم حداقل ماهانه پیگیری و اجرای این وعده‌ها را بررسی کنیم.

مخبر: وزرا قول‌های خود را احصا کنند/ ماهانه اجرای وعده‌ها را پیگیری می‌کنیم

رویداد۲۴ محمد مخبر در اولین جلسه هیات دولت سیزدهم با اشاره به رای اعتماد روز گذشته مجلس به کابینه، گفت: تمامی وزرا برنامه ارائه کرده و در کمیسیون‌های مجلس نیز قول‌هایی دادند چنانچه بسیاری از روسای کمیسیون‌های مجلس در تماس با من، در خصوص چگونگی عمل به وعده وزرا سوال کردند.

وی ادامه داد:: پیشنهادی دارم؛ باید وعده‌های رئیس جمهور و وزرا با لحاظ زمانبندی اجرای آن‌ها احصا شود، هر وزیری باید قول‌های رئیس جمهور و خود (مربوط به وزراتخانه مربوط) را احصا کند تا ما بتوانیم حداقل ماهانه پیگیری و اجرای این وعده‌ها را بررسی کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مثلا وعده ساخت یک میلیون مسکن نمی‌تواند به صورت خلق الساعه اجرا شود لذا باید با جدول زمانبندی مشخص شود که مثلا ماهانه ۸۰ یا ۹۰ هزار خانه خواهند ساخت یعنی ما باید ببینیم که پیشرفت فیزیکی به شکلی پیش می‌رود که در پایان سال به نتیجه می‌رسد.

وی با اشاره به کاهش ارزش پول ملی تصریح کرد: جزو قول‌های رئیس جمهور بازسازی ارزش پول ملی و قدرت یابی آن است که با تولید رخ می‌دهد؛ وضعیت تولید باید در هر وزارتخانه‌ای مشخص و با جدول بندی زمانی نحوه پیگیری و اجرای آن کنترل شود تا شاهد آن نباشیم که در پایان سال وعده‌ها به نتیجه نرسیده اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد مخبر ، دولت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
0
0
سلام
خبرنگاران و مطبوعات باید همه جا و همه وقت مطالبه گر پیشرفت قولها و وعده های تمامی مسئولین باشند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان