تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

ارزش دلار آمریکا کاهش یافت

ارزش دلار آمریکا روز دوشنبه نسبت به اوج قیمت خود در هفته گذشته در حالی کاهش یافت که سرمایه گذاران قبل از نشست‌های بانک‌های مرکزی استرالیا و نیوزلند و همچنین داده‌های نیروی کار در آمریکا در طی این هفته محتاط بودند.

قیمت دلاررویداد۲۴ ارزش دلار روز دوشنبه نسبت به اوج قیمت خود در هفته گذشته در حالی کاهش یافت که سرمایه گذاران قبل از نشست‌های بانک‌های مرکزی استرالیا و نیوزلند و همچنین داده‌های نیروی کار در آمریکا در طی این هفته محتاط بودند.

بر اساس این گزارش، یورو به بالای مرز ۱.۱۶ دلار بازگشت و با افزایش ۰.۱ درصدی به ۱.۱۶۰۶ دلار رسید که از پایین‌ترین سطح خود طی ۱۴ ماه گذشته یعنی ۱.۱۵۶۳ دلار بهبود نشان می‌دهد.

همچنین ارزش ین نسبت به پایین‌ترین سطح خود طی ۱۹ ماه گذشته شاهد رشد بود و مشابه یورو ۰.۱ درصد در معاملات آسیا افزایش یافت و به ۱۱۰.۹۲ دلار رسید.

استرلینگ، دلار استرالیا و دلار نیوزلند همگی در معاملات اولیه با افزایش ارزش نسبت به دلار روبرو شدند و سود اواخر هفته گذشته را افزایش دادند.

در هفته پیش رو، بانک مرکزی استرالیا روز سه شنبه تشکیل جلسه می‌دهد و انتظار می‌رود سیاست پولی خود را بدون تغییر ثابت نگه دارد.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود روز جمعه داده‌های نیروی کار ایالات متحده بهبود مستمر در بازار کار را نشان دهد. پیش بینی می‌شود ۴۶۰ هزار شغل در ماه سپتامبر به بازار کار این کشور افزوده شده باشد.

استرلینگ ۰.۲۵ درصد افزایش یافت و به ۱.۳۵۶۸ دلار رسید که برای سومین جلسه متوالی پس از کاهش شدید هفته گذشته رشد نشان داد.

اقتصاددانان نظرسنجی رویترز انتظار دارند نرخ نقدینگی در استرالیا حداقل تا سال ۲۰۲۴، همانطور که بانک مرکزی این کشور اصرار داشته است، متوقف شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت دلار ، بازار ارز
نظرات شما
پیشخوان