تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۲ مهر ۱۴۰۰

کنسرت‌های تهران چه زمانی دوباره برگزار می‌شوند؟

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران گفت: ان شاء الله از روز‌های آینده با توجه به واکسیناسیونی که شده است و روند کاهشی شیوع بیماری کرونا در تهران، بتوانیم کنسرت‌ها را در این شهر برگزار کنیم.

کنسرت‌های تهران چه زمانی دوباره برگزار می‌شوند؟
رویداد۲۴ مدیرعامل انجمن موسیقی ایران درباره زمان برگزاری کنسرت در شهر تهران توضیح داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی نیکنام انزابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، درباره برگزاری کنسرت در تهران بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا در تهران ما تابع سیاست‌های اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم. با توجه به این موضوع که هنوز به ما درباره برگزاری کنسرت در تهران مجوزی داده نشده، ما فقط توانستیم کنسرت‌های آنلاین را برگزار کنیم. این روند از تیرماه آغاز شد و به صورت ماهیانه کنسرت‌هایی به صورت چهار شب اجرا در همین بنیاد رودکی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: روزنه‌ای در زمینه اجرای کنسرت در تهران وجود دارد. ان شاء الله از روز‌های آینده با توجه به واکسیناسیونی که شده است و روند کاهشی شیوع بیماری کرونا در تهران، بتوانیم کنسرت‌ها را در این شهر برگزار کنیم. کنسرت‌ها هم در فضای بسته برگزار می‌شوند؛ چون الان سینما‌ها باز هستند و مردم به سینما‌ها می‌روند.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با اشاره به تابعیت این انجمن از تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا کرونا درباره برگزاری کنسرت در تهران، اظهار کرد: هرگونه ابلاغی که از سوی ستاد کرونا به ما درباره برگزاری کنسرت‌ها شود، با روی باز و گشاده از آن استقبال می‌کنیم. تلاش می‌کنیم اجرای کنسرت‌ها در بنیاد رودکی، تالار وحدت یا هرجایی باشد که در زمینه برگزاری آن به انجمن موسیقی ایران اعلام آمادگی کند.

نیکنام انزابی درباره قیمت بلیت کنسرت‌ها درصورت اجرای آن در تهران هم اظهار کرد: در زمینه قیمت‌گذاری بلیت‌های کنسرت‌هایی که قرار است در تهران برگزار شوند، تابع سیاستی هستیم که دفتر موسیقی وزارت ارشاد به ما ابلاغ کند. مطابق آن سیاست قیمت بلیت کنسرت‌ها مشخص می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کنسرت موسیقی
نظرات شما
پیشخوان