تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

باقری: چهارشنبه در بروکسل با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام ملاقات می‌کنم

معاون سیاسی وزیر امور خارجه اعلام کرد: چهارشنبه در بروکسل با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام ملاقات می‌کنم تا گفتگو‌ها درباره مذاکرات نتیجه - محور را ادامه دهیم.

رویداد۲۴ «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز (دوشنبه) در توئیتی اعلام کرد: روز چهارشنبه، هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام (انریکه مورا) را در بروکسل ملاقات خواهم کرد تا گفت‌وگوهایمان را درباره مذاکرات نتیجه - محور ادامه دهیم.
علی باقری کنی

 «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پنجشنبه ۲۲ مهر ماه سفری به تهران داشت و با علی باقری دیدار و گفتگو کرد و در پایان طرفین توافق کردند که مباحث باقیمانده را در بروکسل ادامه دهند.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه بعد از سفر مورا به تهران در نشست هفتگی با خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس گفت که گفتگو‌های پنجشنبه گذشته خوب و سازنده بوده و نکاتی که باید به انریکه مورا می‌گفت منتقل کرد و توافق شد در چند روز آینده در بروکسل این گفتگو‌ها ادامه یابد و این توافق دوسویه بوده و قطعا موضوعات، چالش‌ها و موانعی که شش دور مذاکرات در وین به نتیجه نرسید باید در حین این گفتگو‌هایی که انجام می‌شود مورد رایزنی قرار بگیرد.
بیشتر بخوانید: پوتین به درخواست‌های بنت درباره ایران پاسخ مثبت داد؟
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز اخیرا در دیدار دبیرکل جدید اکو گفت مذاکرات هسته‌ای با ۱+۴ بزودی از سر گرفته خواهد شد.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مذاکرات هسته ای
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان