تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

اعلام جزییات وام جهش تولید مسکن

سقف وام در روستا‌ها ۲۵۰ میلیون تومان است که البته عرف این تسهیلات در مناطق روستایی ۲۰۰ میلیون تومان بوده، اما برای موارد خاص تا ۲۵۰ میلیون تومان هم تسهیلات ارائه می‌شود.

اعلام جزییات وام جهش تولید مسکن

رویداد۲۴ معاون وزیر راه و شهرسازی سقف تسهیلات مسکن براساس مناطق مختلف شهری و روستایی را اعلام کرد.

محمود محمودزاده در گفتگو با ایلنا از جزئیات تسهیلات پروژه جهش تولید مسکن (ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال) خبر داد و گفت: قرار بر این است که تسهیلات این پروژه بر اساس قیمت تمام شده مسکن در مناطق مختلف تعیین شود.

وی با بیان اینکه سقف وام جهش تولید مسکن ۴۵۰ میلیون تومان است، اظهار داشت: برای تهران سقف وام ۴۵۰ میلیون تومان، در کلانشهر‌های بالای یک میلیون نفر سقف وام ۴۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها سقف وام ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها سقف وام ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین سقف وام در روستا‌ها ۲۵۰ میلیون تومان است که البته عرف این تسهیلات در مناطق روستایی ۲۰۰ میلیون تومان بوده، اما برای موارد خاص تا ۲۵۰ میلیون تومان هم تسهیلات ارائه می‌شود.

محمودزاده تاکید کرد: این جدول از تسهیلات پروژه جهش تولید مسکن پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی است که امیدواریم هفته آینده به تصویب شورای عالی مسکن برسد.

وی با اشاره به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه ثمن گفت: تاکنون بیش از ۵۳۰ هزار نفر برای این پروژه ثبت‌نام کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسکن ، وام مسکن
نظرات شما
پیشخوان